شناسهٔ خبر: 128936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

ایمنی سفرهای نوروزی مردم بسیار اهمیت دارد/ کاهش تصادفات جاده ای اولویت راهداری و پلیس راه

ايمنی سفرهای نوروزی مردم بسيار اهميت دارد/ كاهش تصادفات جاده ای اولويت راهداری و پليس راه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در نشست توجیهی رانندگان بخش مسافری ضمن اشاره بر ایمنی سفرهای نوروزی مردم اظهار کرد: اولویت راهداران و پلیس راه کاهش تصادفات جاده ای است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، احسان عراقی زاده در نشست توجیهی رانندگان بخش مسافر با بیان این که ایمنی سفرهای نوروزی مردم بسیار اهمیت دارد، افزود: پلیس و راهداری تمام تلاش خود را گذاشته است تا مردم در شرایط بسیار خوبی سفرهای نوروزی را انجام بدهند.

عراقی زاده با اشاره به این که دولت بر سفرهای نوروزی مردم تاکید دارد و به ایمن بودن سفرها و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه سفارش کرده است، ابراز داشت: رانندگان ناوگان اتوبوسرانی نقش مهمی در ایمن سفر کردن مردم دارند.

وی با بیان این که باید تمام تلاش خود را بکنیم که مسافران نوروزی در سفر به استان کرمان با خاطره بسیار خوبی استان را ترک کنند، ادامه داد: کاهش تصادفات جاده‌ای در اولویت پلیس و راهداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان دیار مقاومت و استان حاج قاسم سلیمانی است، بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا زائران شهید سپهبد قاسم سلیمانی سفرشان به استان بی‌خطر باشد.