شناسهٔ خبر: 12912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی:

انتخابات نظام مهندسی به هیچ وجه لغو نمی‌شود/ آمادگی هیات اجرایی برای تمدید ساعت انتخابات

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه انتخابات در استان لغو نمی‌شود گفت: در صورت موافقت وزارت راه و شهرسازی آمادگی تمدید ساعات برگزاری انتخابات وجود دارد.

عباس ابوالحسنی رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بیان برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان با اشاره به در جریان بودن برگزاری انتخابات در استان تحت پوشش خود گفت: روند برگزاری انتخابات به دلیل تاخیر پیش‌آمده در سیستم الکترونیکی با تاخیر چند ساعته برگزار شده است که در حال حاضر نیز با رفع مشکلات انتخابات در استان خراسان شمالی در جریان است.

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان خراسان شمالی افزود: استان آمادگی دارد تا در صورت تایید از سوی وزارت راه و شهرسازی و دستگاه اجرایی مرکزی ساعات انتخابات را افزایش دهد.

ابوالحسنی در بیان احتمال لغو انتخابات در استان خراسان شمالی تاکید کرد: لغوی در کار نیست و انتخابات با جریان عادی روند خود را طی می‌کند. /

نظر شما