شناسهٔ خبر: 129206 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آخرین جلسات کمیسیون ماده پنج شهرهای استان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۱ :

نقشه تفکیکی ۳۰ هکتار از اراضی الحاقی نهضت ملی مسکن در شهر گرمه تایید شد

کمیسیون ماده پنج شیروان در خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در آخرین جلسات کمیسیون ماده پنج شهرهای استان در سال ۱۴۰۱ نقشه تفکیکی ۳۰ هکتار از اراضی الحاقی نهضت ملی مسکن در شهر گرمه مطرح و پس از بحث و بررسی به تایید نهایی رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای شیروان، فاروج و گرمه به ریاست مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و با حضور اعضای کمیسیون در محل استانداری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در راستای به ثمر رسیدن طرح نهضت ملی مسکن و با پیگیری های متعدد، نقشه تفکیکی ۳۰ هکتار از اراضی الحاقی نهضت ملی مسکن در شهر گرمه تایید شد.

دبیر کمیسیون ماده پنج استان خراسان شمالی عنوان کرد: در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان ۱۴ پرونده، شهر فاروج ۱۴ پرونده و شهر گرمه یک پرونده مطرح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به اراضی ملی واگذار شده اشاره کرد و افزود: در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان مقرر شد در مورد اراضی واگذار شده توسط راه و شهرسازی و بخش خصوصی با کاربری تجاری عوارض تغییر کاربری در فرآیند صدور پروانه توسط شهرداری شیروان اخذ نشود.

لازم به ذکر است هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند.