شناسهٔ خبر: 12922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک عضو دستگاه نظارت بر انتخابات نظام‌مهندسی استان خوزستان:

انتخابات نظام‌مهندسی بدون حاشیه برگزار شد / احتمال تمدید یک ساعته در استان خوزستان

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان خوزستان با تاکید بر اینکه انتخابات در استان لغو نمی‌شود گفت: انتخابات استان بدون حاشیه و با آرامش کامل در حال برگزاری است.

محمدرضا تیزنوبیک، عضو دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان خوزستان  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بیان برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان با اشاره به در جریان بودن برگزاری انتخابات در استان تحت پوشش خود گفت:به دلیل تاخیر پیش‌آمده در سیستم الکترونیکی انتخابات امسال با تاخیر برگزار شد اما در حال‌حاضر و با رفع مشکلات انتخابات در استان‌خوزستان با آرامش کامل و بدون حاشیه در‌جریان است.

رئیس هیات‌اجرایی انتخابات نظام‌مهندسی استان خوزستان افزود: استان آمادگی دارد تا در صورت تایید از سوی وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌اجرایی مرکزی ساعت انتخابات افزایش یابد. اگرچه به احتمال زیاد و به دلیل استقبال اعضا تا یک ساعت تمدید می‌شود.

 تیزنوبیک در بیان احتمال لغو انتخابات در استان تاکید کرد: لغوی در کار نیست و انتخابات با جریان عادی روند خود را طی می‌کند. /

نظر شما