شناسهٔ خبر: 12923 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از انتخابات نظام مهندسی ساختمان:

جزییات برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان در ۳۱ استان کشور/ انتخابات در ۲۸ استان برگزار شد / ۳ استان هفته آینده

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران هفتمین دوره انتخابات سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان در ۳۱ استان کشور و با سخنان عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی آغاز و ادامه اجرای آن با روند مطلوب در ۲۸ استان ادامه داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انتخابات هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان بر پایه ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر منع شرکت کارکنان وزارت کشور، شهرداری ها و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا امروز ۱۶ مهرماه سال جاری در ۳۱ استان کشور آغاز شد. صبح امروز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور در دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه امیرکبیر با اشاره به مهمترین ویژگی این دوره از انتخابات و رفع تضاد منافع از تلاش ۶ ماهه خود برای رفع مشکلات نظام مهندسی ساختمان و مداخلات غیرحرفه‌ای خبر داد و گفت: ارتقای کیفیت مهندسی از این جهت حائز اهمیت است که باعث خوش‌نامی جامعه مهندسان می‌شود اینکه عده‌ای اندک به خاطر منافع شخصی خود ضمن نادیده گرفتن حقوق مردم باعث شوند تا جامعه مهندسی در بین آحاد مردم موقعیت و جایگاه اجتماعی خود را از دست بدهد در این دوره از انتخابات کاهش پیدا کرده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین افزود: سازمان نظام مهندسی یکی از فراگیرترین انجمن‌های حرفه‌ای کشور است که می‌تواند بر مسائل حرفه‌ای تأثیر مهمی بگذارد به همین خاطر تصورم این است که باید بتوانیم نظام مهندسی را از مداخلات خارج از حرفه و غیرحرفه‌ای پاک کنیم تا انجمنی حرفه‌ای داشته باشیم. (متن کامل را اینجا بخوانید.)

بر اساس اطلاعات واصله از استان‌های مختلف کشور روند برگزاری انتخابات در ساعات ابتدایی آن به دلیل مشکلات فنی در سیستم نرم‌افزاری با تاخیر کمتر از یک ساعت و بیش از دو تا سه ساعت در برخی از استان‌ها مواجه شد که با تلاش تیم اجرایی در مرکز استان‌ها مشکلات به مرور برطرف شد و انتخابات در ۲۸ استان کشور انجام شد.

همچنین با اعلام مشکلات پیش‌آمده در برگزاری انتخابات، منوچهر شیبانی‌اصل رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان و مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی در نامه‌ای به روسای دستگاه نظارت استان‌های سراسر کشور اعلام کرد: در راستای صیانت کامل از آرای اعضای سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها با توجه به برخی مشکلات پیش‌آمده در فرآیند رای‌گیری الکترونیکی انتخابات در بعضی از استان‌ها، در صورتی که هیات اجرایی استان مشکل موجود را با نظر دستگاه نظارت استان قابل رفع ندانسته و از صحت کامل فرآیند رای‌گیری اطمینان لازم را حاصل ننماید، مجاز است حسب نصوص مندرج در آیین‌نامه اجرایی قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۵ انتخابات روز جاری (مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۶) را لغو نموده و در روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۰۷/۲۳ آن را برگزار نماید.

با اعلام به موقع رئیس دستگاه نظارت ۲۸ استان کشور برگزاری انتخابات را در استان‌های خود ادامه دادند و با تمدید ساعات برگزاری انتخابات از لغو آن در استان جلوگیری کردند و تنها استان‌های تهران، گیلان و فارس به دلیل تعداد داوطلبان زیاد خود از ادامه انتخابات صرفنظر کردند و برای سه استان مذکور ادامه انتخابات به روز پنج شنبه هفته آتی مورخ ۹۴/۷/۲۳ موکول شد.

با اعلام لغو انتخابات در استان تهران هیات‌اجرایی و هیات‌نظارت استان تهران صورتجلسه امروز خود را مبنی بر لغو انتخابات منتشر کرد. این جلسه مشترک که در ساعت ۱۱:۱۵ امروز برگزارش شد با هدف صیانت کامل از آرای اعضای سازمان ها و اطمینان کامل از فرایند رای گیری و گزارش های واصله برای انتخاباتی شفاف برگزار شد. (صورتجلسه استان تهران را اینجا ببینید.)

بنا بر این گزارش، انتخابات در ۲۸ استان کشور برگزار شد که جزئیات آن به شرح زیر است:

مشروح گفتگوی خبرنگاران پایگاه خبری را با روسای هیات اجرایی  ۲۸ استان کشور را بخوانید:

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی:

فرآیند انتخابات نظام مهندسی استان مشکلی ندارد / احتمال تمدید مدت‌زمان انتخابات در استان آذربایجان‌شرقی

رئیس هیات‌اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی با اعلام ادامه روند انتخابات در استان از احتمال تمدید مدت زمان برگزاری در این استان خبر داد.

محمد‌اسماعیل اکبری رئیس هیات‌اجرایی استان آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان با اشاره به اینکه در جریان انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی مشکلی وجود ندارد از ادامه روند انتخابات در این استان خبر داد  و گفت: با توجه به اینکه انتخابات در استان به خوبی پیش می‌رود و میزان استقبال نیز خوب است احتمال زمان تمدید وجود دارد.

رئیس هیات‌اجرایی انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان آذربایجان غربی افزود: در استان آذربایجان شرقی مشکل قطعی سیستم وجود داشت و انتخابات با بیش از ۲ ساعت تاخیر در استان شروع شد که این مساله باعث حضور افراد زیادی در حوزه های اخذ رای شد.

اکبری روند برگزاری انتخابات را در استان خود مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و با توجه به تاخیر پیش آمده امکان مدت زمان انتخابات در روز جاری وجود دارد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی:

تمدید ساعات برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی/ مشکلات الکترونیکی رفع شده است

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان آذربایجان غربی با اعلام ادامه روند انتخابات در استان از احتمال تمدید مدت زمان برگزاری در این استان خبر داد و انتخابات استان را پرشور خواند.

کاظم آشتاب رئیس هیات‌ اجرایی استان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان با اشاره به اینکه در جریان انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی مشکلات جزیی وجود داشت که رفع شده است گفت: انتخابات در استان آذربایجان غربی با بیش از ۳ ساعت تاخیر شروع شد که همین تاخیر باعث ازدحام جمیت در استان شد.

رئیس هیات اجرایی استان آذربایجان غربی افزود: با توجه به تاخیر پیش آمده در حوزه های استان امکان تمدید ساعات رای وجود دارد. همچنین مشکلاتی که در سیستم وجود دارد باعث کندی روند انتخابات شده است که امیدواریم این مشکلات جزیی نیز به زودی حل شود.

آشتاب در بیان امکان لغو انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان غربی تاکید کرد: مشکلات به گونه ای نیست که برگزاری انتخابات لغو شود و این رای گیری در استان ادامه خواهد یافت.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان اصفهان:

مشکلات به سرعت برطرف شد / انتخابات با روند مطلوبی در جریان است

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: در این دوره از انتخابات مشکلات نرم افزاری و فنی بسیاری داشتیم اما خوشبختانه به سرعت و پس از تاخیر یک‌ساعته انتخابات با روند مطلوبی در جریان است.

عزیزاله شمس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان در استان اصفهان شده است٬ گفت: خوشبختانه 

 به دلیل استقبال خوب مهندسان احتمالا زمان پایانی انتخابات یک ساعت تمدید می‌شود و رای گیری امروز به اتمام می‌رسد.

رئیس هیات‌اجرایی بر هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان اردبیل خبر داد:

روند رای‌گیری به‌خوبی در حال انجام است / تاخیر جزئی و حدود یک ساعت بود

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان اردبیل با اعلام تاخیر ۱ساعته در شروع زمان انتخابات از تمدید ساعات برگزاری به دلیل تاخیر پیش آمده در استان خبر داد.

 زارع جعفری، رئیس هیات‌اجرایی بر هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان با اشاره به تاخیر ۱ساعته که منجر به تجمع تعدادی از افراد پشت درهای حوزه اخذ رای شد گفت: اگر چه این تاخیر ،برگزاری انتخابات را کمی با مشکل مواجه کرد اما با کمک همکاران این موضوع سریع برطرف شد.

رئیس هیات اجرایی استان اردبیل افزود: با توجه به تاخیر پیش‌آمده امکان تمدید ساعت رای در حوزه‌های استان وجود دارد.

زارع جعفری همچنین افزود :امیدواریم مشکلاتی که در صبح‌امروز با آن مواجه بودیم تکرار نشود تا بتوانیم در ساعت مقرر انتخابات را به پایان برسانیم. همچنین با توجه به اینکه انتخابات به‌خوبی در استان پیش می رود امکان لغو انتخابات در استان وجود ندارد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان البرز:

هیچ مشکلی در انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان البرز گزارش نشد

 رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان البرز گفت: در استان البرز مشکل خاصی از لحاظ نرم افزاری و فنی در سیستم رای دهی نبود و انتخابات با روند مطلوبی در جریان است و رای گیری امروز به اتمام می‌رسد.

عبدالرضا خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان البرز شده است٬ گفت: در استان البرز مشکل خاصی از لحاظ نرم افزاری و فنی در  سیستم رای دهی نبود و انتخابات با روند مطلوبی در جریان است.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان البرز افزود: به دلیل استقبال خوب مهندسان احتمالا زمان پایانی انتخابات یک ساعت تمدید می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان ایلام:

امکان تمدید ساعات انتخابات به دلیل تاخیر / همکاری موثر نیروی انتظامی با ستاد برگزاری انتخابات

 رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان ایلام با اعلام تاخیر ۳ ساعته در شروع زمان انتخابات از تمدید ساعات برگزاری به دلیل تاخیر پیش آمده در استان خبر داد.

جعفر چراغی رئیس هیات‌اجرایی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان با اشاره به تاخیر ۳ ساعته که منجر به تجمع تعداد زیادی از افراد پشت درهای حوزه اخذ رای شد گفت: در استان ایلام تاخیر ۳ ساعته برنامه‌ریزی را برای پایان یافتن زمان انتخابات در موعد مقرر با اشکالاتی مواجه کرده است.

رئیس هیات اجرایی استان ایلام افزود: با توجه به تاخیر پیش آمده در حوزه های استان امکان تمدید ساعات رای وجود دارد و خوشبختانه نیروی انتظامی همکاری خوبی با ستاد رای گیری دارد.

چراغی ادامه داد: امیدواریم مشکلاتی که در صبح امروز با آن مواجه بودیم تکرار نشود تا بتوانیم در ساعت مقرر انتخابات را به پایان برسانیم. همچنین با توجه به اینکه انتخابات به خوبی در استان پیش می رود امکان لغو انتخابات در استان وجود ندارد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی بوشهر:

هیچ‌مشکلی در انتخابات نظام‌مهندسی استان بوشهر نداریم / رای گیری امروز به اتمام می‌رسد

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان بوشهر گفت: انتخابات با روند مطلوبی در جریان است و رای گیری امروز به اتمام می‌رسد.

کریم حسین آبادی ،در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان بوشهر شده است٬ گفت: ابتدا کمی مشکل  از لحاظ نرم افزاری و فنی در سیستم رای‌دهی وجود داشت که با کمک همکاران این موضوع بر‌طرف شد و هم اکنون انتخابات با روند مطلوبی ادامه پیدا کرده است.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان بوشهر افزود:اگر چه استقبال و مشارکت جامعه مهندسان در انتخابات امسال بسیار بالا و پرشور بود اما بعید می دانم زمان پایانی انتخابات تمدید شود و به احتمال زیاد در ساعت مقرر انتخابات به پایان خواهد رسید.

در جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت استان تهران صادر شد؛

انتخابات نظام مهندسی استان تهران لغو شد

صورتجلسه لغو انتخابات نظام مهندسی استان تهران در جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران صادر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ صورتجلسه مشترک جلسه هیأت اجرایی و هیأت نظارت هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مبنی بر لغو برگزاری انتخابات به شرح ذیل است.

این جلسه مشترک اعضای هیأت اجرایی و دستگاه نظارت هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در ساعت ۱۱:۱۵ امروز برگزار شد و با عنایت به تاکید بر صیانت کامل از آرای اعضای سازمان‌ها و اطمینان لازم از صحت کامل فرآیند رای‌گیری و گزارش‌های واصله این دستور جلسه جهت برگزاری شفاف انتخابات منتشر شد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی‌استان چهارمحال وبختیاری:

احتمال تمدید ساعت برگزاری انتخابات / مشکلات جزئی بود و برطرف شد

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان چهارمحال وبختیاری با اعلام ادامه روند انتخابات در استان از احتمال تمدید مدت زمان برگزاری در این استان خبر داد و انتخابات استان را پرشور خواند.

محمد‌‌ مومنی ،رئیس هیات‌ اجرایی استان چهارمحال وبختیاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان با اشاره به اینکه در جریان انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی مشکلاتی وجود داشت گفت: انتخابات در استان ما با بیش از ۲ ساعت تاخیر شروع شد که همین تاخیر باعث ازدحام جمیت در استان شد.

رئیس هیات اجرایی استان چهارمحال وبختیاری افزود: علت تاخیر نیز خرابی سیستم و قطع و وصل‌شدن آن بود. این موضوع باعث کندی روند انتخابات‌شده بود که پس از ساعاتی حل شد.با توجه به تاخیر پیش آمده در حوزه های استان امکان تمدید ساعات رای نیز وجود دارد.

مومنی،در بیان امکان لغو انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان در استان تاکید‌کرد: مشکلات به گونه‌ای نیست که برگزاری انتخابات لغو شود و رای‌گیری در استان تا پایان ساعت مقرر ادامه دارد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان خراسان‌جنوبی:

استقبال حدود ۵۰ درصدی رای‌دهندگان / تمدید دوساعته زمان اخذ رأی انتخابات در بیرجند

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان خراسان جنوبی، با اعلام برگزاری انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان در استان گفت: از ۵ حوزه انتخابی استان تنها در شهرستان بیرجند انتخابات به مدت دو ساعت تمدید شد.

قباد گنجی، رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت برگزاری انتخابات در استان با اشاره به تاخیر  پیش‌‌آمده به دلیل اشکالاتی که در سیستم الکترونیکی ایجاد شده بود، گفت: حضور جامعه مهندسان استان در انتخابات خوب بود، به طوری که از ۲۴۰۰ نفر عضو سازمان بیش از یکهزار نفر- تا لحظه تنظیم خبر -  در انتخابات شرکت کردند.

گنجی افزود: پیش بینی می شود در مدت زمان باقی مانده مشارکت بیشتر اعضا را در انتخابات شاهد باشیم. اگر چه انتخابات در حوزه های رای گیری شهرستان های طبس ،قائنات و فردوس و نهبندان به پایان رسیده است.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی:

استقبال گسترده مهندسان خراسان رضوی از انتخابات نظام مهندسی / از نظر فنی و نرم‌افزاری با مشکلی مواجه نشدیم

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات نظام مهندسی در این استان در حال برگزاری است٬ گفت: این آمادگی وجود دارد که انتخابات در استان رضوی تمدید شود.

محمدرضا سعیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با استقبال گسترده جامعه مهندسان استان در حال برگزاری است٬ گفت: این آمادگی وجود دارد که زمان انتخابات در استان به دلیل استقبال بالای مردم تمدید شود.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی افزود: خوشبختانه استان خراسان رضوی از لحاظ فنی و نرم‌افزاری با مشکلی مواجه نیست و رای گیری در آرامش کامل برگزار شد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی:

انتخابات نظام مهندسی به هیچ وجه لغو نمی‌شود/ آمادگی هیات اجرایی برای تمدید ساعت انتخابات

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه انتخابات در استان لغو نمی‌شود گفت: در صورت موافقت وزارت راه و شهرسازی آمادگی تمدید ساعات برگزاری انتخابات وجود دارد.

عباس ابوالحسنی رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بیان برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان با اشاره به در جریان بودن برگزاری انتخابات در استان تحت پوشش خود گفت: روند برگزاری انتخابات به دلیل تاخیر پیش‌آمده در سیستم الکترونیکی با تاخیر چند ساعته برگزار شده است که در حال حاضر نیز با رفع مشکلات انتخابات در استان خراسان شمالی در جریان است.

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان خراسان شمالی افزود: استان آمادگی دارد تا در صورت تایید از سوی وزارت راه و شهرسازی و دستگاه اجرایی مرکزی ساعات انتخابات را افزایش دهد.

ابوالحسنی در بیان احتمال لغو انتخابات در استان خراسان شمالی تاکید کرد: لغوی در کار نیست و انتخابات با جریان عادی روند خود را طی می‌کند.

یک عضو دستگاه نظارت بر انتخابات نظام‌مهندسی استان خوزستان:

انتخابات نظام‌مهندسی بدون حاشیه برگزار شد / احتمال تمدید یک ساعته در استان خوزستان

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان خوزستان با تاکید بر اینکه انتخابات در استان لغو نمی‌شود گفت: انتخابات استان بدون حاشیه و با آرامش کامل در حال برگزاری است.

محمدرضا تیزنوبیک، عضو دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان خوزستان  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بیان برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان با اشاره به در جریان بودن برگزاری انتخابات در استان تحت پوشش خود گفت:به دلیل تاخیر پیش‌آمده در سیستم الکترونیکی انتخابات امسال با تاخیر برگزار شد اما در حال‌حاضر و با رفع مشکلات انتخابات در استان‌خوزستان با آرامش کامل و بدون حاشیه در‌جریان است.

رئیس هیات‌اجرایی انتخابات نظام‌مهندسی استان خوزستان افزود: استان آمادگی دارد تا در صورت تایید از سوی وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌اجرایی مرکزی ساعت انتخابات افزایش یابد. اگرچه به احتمال زیاد و به دلیل استقبال اعضا تا یک ساعت تمدید می‌شود.

 تیزنوبیک در بیان احتمال لغو انتخابات در استان تاکید کرد: لغوی در کار نیست و انتخابات با جریان عادی روند خود را طی می‌کند.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی زنجان اعلام کرد؛

تمدید یک ساعته زمان انتخابات به دلیل تاخیر و نقص سیستم فنی در زنجان

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان زنجان با اعلام برگزاری انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان در استان گفت: در صورت موافقت رئیس دستگاه نظارت، زنجان آمادگی افزایش ساعات انتخابات را دارد.

محمد همتیان،رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت برگزاری انتخابات در استان زنجان با اشاره به تاخیر پیش‌‌آمده به دلیل اشکالاتی که در سیستم الکترونیکی ایجاد شد،گفت:بیش از یک ساعت قطعی سیستم داشتیم که همین مساله مشکلاتی را برای تسریع در انتخابات ایجاد کرد.

رئیس هیات‌‌اجرایی استان زنجان افزود: خوشبختانه از ساعت ۹/۳۰ صبح امروز -پنجشنبه ۱۶مهرماه جاری - این مشکلات برطرف شد و انتخابات بخوبی در حال جریان است که به نظر می‌رسد تاخیر پیش آمده با تمدید ساعات رای‌گیری همراه شود.

همتیان ادامه داد: در صورت موافقت رئیس دستگاه نظارت و اعلام به استان زنجان این آمادگی وجود دارد که زمان اخذ رای در استان افزایش یابد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان سمنان:

روند رأی‌گیری بسیار آرام و خوب در جریان است / هیچ خللی در برگزار ی انتخابات بوجود نیامد

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان سمنان گفت:اگرچه انتخابات نظام مهندسی استان باتاخیر برگزار شده است اما در حال حاضر روند رای‌گیری در تمامی استان‌ها به خوبی در جریان است.

 اسماعیل میرزاحسینی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه استقبال از هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان در استان بسیار خوب است، گفت: در هیچ دوره‌ای از انتخابات نظام‌مهندسی انتخاباتی به این آرامی ندیده ام. اگر چه انتخابات در بعضی از حوزه‌های ما از جمله شاهرود با تأخیر ۵ ساعته برگزار شد اما این موضوع باعث نشد که در روند انتخابات خللی بوجود بیاید. 

وی افزود : صف‌های رای‌گیری در استان ما پس از ساعت شروع رای گیری بسیار طولانی بود که در حال‌ حاضر صف رای‌دهندگان کمتر شده است.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان سمنان همچنین افزود: به احتمال بسیار زیاد انتخابات استان به دلیل تاخیر در برگزاری آن در ساعات اولیه  رای‌گیری ،به مدت یک ساعت تمدید می شود.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان:

حضور حدود ۲۰۰۰ مهندس سیستانی پای صندوق اخذ رای / تمدید انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان از تمدید انتخابات در استان خبر داد و گفت: مشارکت در انتخابات نظام مهندسی در این استان بالای ۵۰ درصد بود.

یدالله استاد محمودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکلی در استان سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات وجود نداشت٬ گفت: از ۳۵۰۰ عضو سازمان نظام مهندسی استان حدود ۲۰۰۰ نفر در انتخابات شرکت کردند.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از ۴ حوزه انتخابیه استان به دلیل استقبال از انتخابات در زاهدان، زابل و چابهار زمان انتخابات تمدید ولی در شهرستان‌های خاش در همان موعد مقرر انتخابات به پایان رسید.

در جلسه مشترک اعضای هیأت اجرایی و دستگاه نظارت تصمیم‌گیری شد؛

لغو انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان فارس

صورتجلسه لغو انتخابات نظام مهندسی استان فارس در در جلسه مشترک اعضای هیأت اجرایی و دستگاه نظارت هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس صادر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ صورتجلسه مشترک جلسه هیأت اجرایی و هیأت نظارت هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس  مبنی بر لغو برگزاری انتخابات به شرح ذیل است.

این صورتجلسه در جلسه مشترک اعضای هیأت اجرایی و دستگاه نظارت هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس با عنایت به تاکید بر صیانت کامل از آرای اعضای سازمان‌ها و اطمینان لازم از صحت کامل فرآیند رای‌گیری و گزارش‌های واصله این دستور جلسه جهت برگزاری شفاف انتخابات صادر شد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین:

روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان قزوین بدون مشکل در جریان است

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین از برگزاری انتخابات در فضای آرام خبر داد و گفت: فقط در ۲ ساعت آغازین برگزاری انتخابات سیستم از لحاظ فنی با مشکل روبه‌رو بود که این مشکل حل شده و روند انتخابات عادی است.

مهدی عبدالرزاقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین در حال برگزاری است و احتمال تمدید آن نیز وچود دارد٬ گفت: در حال حاضر هیچ مشکل فنی و نرم‌افزاری وجود ندارد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین ادامه داد: انتخابات استان قزوین با ۲ تأخیر به دلیل بروز پاره‌ای از مشکلات فنی و نرم‌افزاری آغاز شد ولی پس از حل مشکل فضا به حالت عادی خود بازگشت و روند انتخابات به خوبی در جریان است.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان قم:

انتخابات نظام مهندسی قم لغو نشده است / روند انتخابات نظام‌مهندسی قم مناسب است

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان قم گفت: انتخابات نظام مهندسی استان قم لغو نشده و همین امروز برگزار می‌شود.

محمدرضا معرفت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه استقبال از هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان در استان قم خوب بود٬ گفت: متأسفانه به دلیل مشکلات فنی و نرم‌افزاری ایجاد شده با اعتراض شدید مهندسان مواجه شدیم و این انتخابات با تأخیر در استان پس از ساعتی شروع که این مئله موجب ایجاد صف‌های طولانی در حوزه‌های رای گیری شد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان قم افزود: مشکلی ایجاد شده به گونه‌‌ای بود که کد کاندیداهای رشته‌های مختلف اشتباه و جابه‌جا ثبت شده یعنی رشته ترافیک به‌جای عمران و مکانیک به‌جای شهرسازی ثبت شده بود.

وی ادامه داد: در عین حال سعی داریم انتخابات استان قم را پس از حل این مشکلات امروز ادامه دهیم و در حال حاضر با بهتر شدن شرایط قصد لغو نداریم و همین امروز انتخابات برگزار و نهایی می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان کردستان:

احتمال افزایش زمان اخذ رأی انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان / انتخابات به‌خوبی جریان دارد

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان کردستان با اعلام برگزاری انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان در استان گفت: در صورت موافقت رئیس دستگاه نظارت، کردستان آمادگی افزایش ساعات انتخابات را دارد.

روشنک رادپور رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت برگزاری انتخابات در استان کردستان با اشاره به تاخیر پیش‌‌آمده به دلیل اشکالاتی که در سیستم الکترونیکی ایجاد شد،گفت: بیش از ۲ ساعت قطعی سیستم داشتیم که همین مساله مشکلاتی را برای تسریع در انتخابات ایجاد کرد.

رئیس هیات‌اجرایی استان کردستان افزود: خوشبختانه از ساعت ۱۱ صبح این مشکلات برطرف شد و انتخابات در حال جریان است که به نظر می‌رسد تاخیر پیش آمده با تمدید ساعات رای‌گیری همراه شود.

رادپور ادامه داد: در صورت موافقت رئیس دستگاه نظارت و اعلام به استان کردستان این آمادگی وجود دارد که زمان اخذ رای در استان افزایش یابد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی کهگیلویه و بویراحمد :

شرکت بیش از ۵۰ درصد مهندسان در انتخابات / احتمال افزایش زمان اخذ رأی در یاسوج

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان کهگیلویه وبویر‌احمد با اعلام برگزاری انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان در استان گفت: استقبال از انتخابات بسیار خوب است به طوری که تا کنون بیش از ۵۰ درصد مهندسان استان در انتخابات شرکت کردند.

 امیدعلی پاکنژادی، رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان کهگیلویه وبویر احمد در ادامه و درتشریح وضعیت برگزاری انتخابات در استان به خبرنگار ما گفت:اگر چه به دلیل نقص‌ فنی سیستم رای‌گیری در زمان شروع برگزاری انتخابات با مشکل مواجه بودیم اما پس از رفع اشکال، انتخابات به خوبی در حال برگزاری است و  این استان  آمادگی افزایش ساعات انتخابات را دارد.

رئیس هیات‌اجرایی استان در ادامه افزود: خوشبختانه انتخابات در۲ حوزه رای‌گیری گچساران و دهدشت به‌پایان رسید و تنها در یاسوج به دلیل تاخیر پیش آمده با تمدید ساعت رای‌گیری همراه است.

از ۳هزار و پانصد نفر عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۵۰۰ نفر در این انتخابات شرکت کردند.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان خبر داد:

حضور گسترده مهندسان در انتخابات نظام مهندسی/ انتخابات در آرامش برگزار شد

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان با اشاره به حضور مهندسان در انتخابات گفت: برگزاری انتخابات در فضایی آرام صورت گرفت.

سلطان علی قره صوفلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان در حال جریان است و مشکل خاصی در استان وجود ندارد٬ گفت: فقط ابتدای صبح در ساعات اولیه برگزاری انتخابات مشکلی جزئی و نرم‌افزای وجود داشت که حل شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهندسان در فضایی آرام با حضوری گسترده مشغول رای دادن هستند٬ گفت: احتمال تمدید هم وجود دارد و در حال حاضر حوزه‌ها شلوغ هستند احتمال دارد انتخابات تا سه ساعت پس از زمان انتخابات تمدید داشته باشیم.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی استان گیلان خبر داد:

انتخابات نظام مهندسی استان گیلان لغو شد

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان گیلان گفت: برای صیانت کامل از آرا و اطمینان لازم از صحت کامل فرآیند رای‌گیری انتخابات نظام مهندسی در این استان لغو شد .

محمدمهدی الطافی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان گیلان٬ گفت: استقبال پر شوری را برای شرکت در هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان گیلان شاهد بودیم ولی به دلیل بروز مشکلات فنی متأسفانه انتخابات نظام‌مهندسی در این استان لغو و به بعد موکول شد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان گیلان افزود: برای صیانت کامل از آرای اعضای سازمان‌ها و اطمینان لازم از صحت کامل فرآیند رای‌گیری این انتخابات لغو شد و برای در نظر گرفتن زمان برگزاری انتخابات جلسه‌ای در این‌باره  تشکیل و به‌زودی زمان آن اعلام می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان لرستان:

روند مطلوب برگزاری انتخابات در ۹ حوزه اخذ رای/ اعلام آمادگی برای تمدید ساعت انتخابات

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان لرستان با تاکید بر روند مطلوب برگزاری انتخابات در ۹ حوزه اخذ رای از اعلام آمادگی استان برای تمدید ساعات برگزاری انتخابات خبر داد.

نبی‌الله بهاروند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح روند برگزاری انتخابات هفتیمن دوره انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در استان لرستان با اعلام تاخیر در برگزاری انتخابات به دلیل مشکلات نرم‌افزاری گفت: تاخیر پیش آمده باعث اخلال در روند برگزاری انتخابات شد و در صورت موافقت وزارت راه و شهرسازی این آمادگی وجود دارد تا ساعات انتخابات تمدید شود.

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان لرستان افزود: در حال حاضر در ۹ حوزه استان روند برگزاری انتخابات جریان دارد و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان مازندران:

حضور بی‌سابقه مهندسان در انتخابات نظام مهندسی/ مشارکت بالای ۵۰ درصد / تمدید انتخابات تا ساعت ۱۹

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان مازندران از تمدید انتخابات در استان متبوع خود تا ساعت ۱۹ خبر داد و گفت: تا این لحظه بیش از ۵۰ درصد مهندسان مازندرانی در انتخابات نظام مهندسی شرکت کردند.

ابولقاسم کیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان مازندران از همان ابتدای صبح بدون بروز هیچ گونه مشکلی برگزار شد و روند انتخابات آرام بود.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان مازندران استقبال مهندسان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: تا این لحظه بیش از ۵۰ درصد مهندسان در انتخابات شرکت کردند که به نسبت سال‌های گذشته آمار بسیار خوبی بوده است.

وی از تمدید انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان مازندران تا ساعت ۱۹ خبر داد.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان مرکزی خبر داد:

استقبال بالای مهندسان از انتخابات نظام مهندسی ساختمان / حضور در ۴ حوزه انتخابیه خوب بود

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان مرکزی از استقبال بالای جامعه مهندسان استان مرکزی با وجود بازندگی‌های شدید در استان خبر داد.

محمدرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه استقبال بسیار مناسبی با وجود بارندگی بسیار شدید از در استان مرکزی صورت گرفت٬ گفت: هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان  مرکزی در آرامش کامل برگزار شد.

وی با بیان اینکه هیچ مشکل نرم افزاری و فنی از ابتدای برگزاری انتخابات نداشتیم٬ اظهار کرد: انتخابات در چهار حوزه آشتیان٬ ساوه٬ خمین و اراک خوب و در حال برگزاری بوده که به احتمال فراوان در حوزه رای گیری اراک انتخابات یک ساعت تمدید می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان هرمزگان:

استقبال مهندسان هرمزگانی‌ از انتخابات نظام مهندسی/ فضای انتخابات مطلوب بود

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان هرمزگان از استقبال مهندسان در انتخابات نظام مهندسی این استان در فضایی مطلوب خبر داد.

حسین ملایی نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه انتخابات در استان هرمزگان به نحو مطلوبی در حال برگزاری است٬ گفت: فقط در ساعات ابتدایی صبح مشکلات فنی باعث شد روند انتخابات با کندی پیش برود ولی پس از گذشت ساعتی این مشکل برطرف شد و استقبال از انتخابات خوب بود.

وی استقبال جامعه مهندسان استان هرمزگان از هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان را مطلوب عنوان و اظهار کرد: به این  دلیل همین استقبال گسترده احتمالا یک الی دو ساعت این انتخابات تمدید می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی همدان:

روند استقبال در انتخابات بیش از انتظار است/ تمدید مهلت انتخابات تا ساعت ۱۹

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی همدان با اعلام وضعیت مطلوب و بیش از انتظار برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان از تمدید مهلت انتخابات تا ساعت ۱۹ خبر داد.

مرتضی اسکندری رئیس هیات اجرایی استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان با اشاره به تاخیر حدود یک ساعته در صبح امروز گفت: تاخیر یکساعته در اوایل زمان رای گیری اخلالی جزیی در روند برگزاری ایجاد کرد که با رفع مشکل سیستم نرم افزاری رای سرعت گرفت.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی همدان افزود: انتخابات تا ساعت ۱۹ تمدید شده است و روند برگزاری انتخابات در استان همدان مطلوب است.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد:

برگزاری مطلوب انتخابات نظام‌مهندسی در یزد/ پیش‌بینی تمدید زمان انتخابات

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان یزد با اعلام آمادگی استان برای افزایش ساعات زمان برگزاری انتخابات از روند مطلوب برگزاری انتخابات در یزد خبر داد.

محمدرضا نقصان‌محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بیان روند برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان با اشاره به تاخیر ۲ ساعته که موجب اخلال در روند برگزاری انتخابات این دوره شد گفت: پیش‌بینی من از روند برگزاری انتخابات در استان مثبت است و به نظر می‌رسد انتخابات در زمان مقرر به پایان برسد.

رئیس هیات اجرایی استان یزد افزود: تاخیر پیش آمده به دلیل مشکلاتی بود که در سیستم الکترونیکی شاهد بودیم و به نظر می رسد این اخلال به صورت سراسری در تمامی استان ها به وجود آمد. با این حال روند برگزاری انتخابات در استان عادی است.

نقصان محمدی ادامه داد: استان یزد آمادگی دارد تا در صورت اخذ مجوز زمان برگزاری انتخابات را افزایش دهد.

نظر شما