شناسهٔ خبر: 129287 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی انجام شد؛

برپایی میز خدمت و رسیدگی به شکایات در پایانه مسافربری شهید کلانتری

برپایی میز خدمت در پایانه شهید کلانتری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با سفرهای نوروزی سه میز خدمت در پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج برای ارائه خدمات حداکثری به مسافران و نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافربری برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، میثم قدمی معاون حمل و نقل راهداری البرز اظهار کرد: برای ارائه خدمات ویژه به مسافرین نوروزی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، سه میز خدمتی با حضور کارشناسان و مدیران در پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج برپا شده است تا از هرگونه اختلال احتمالی در جابه‌جایی مسافرین نوروزی پیشگیری شود.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته با شرکت‌های مسافربری به‌منظور هم‌افزایی در تسهیل سفرها، تلاش خواهیم کرد تا عموم مردم رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده را داشته باشند، افزود: رانندگان ناوگان مسافری امسال هم مانند سال‌های گذشته تلاش خواهند کرد تا هم استانی‌های عزیز از سفری ایمن برخوردار شوند.

به گفته قدمی، بازدیدهای دوره‌ای از ناوگان مسافری توسط کارشناسان این اداره‌کل انجام شده و در حال حاضر اتوبوس‌های بین شهری از لحاظ تجهیزات ایمنی و فضای داخلی از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و به تعداد محدودی که نواقصی داشتند تذکر لازم داده شده تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام لازم و عاجل را به‌عمل آورند.

معاون حمل و نقل راهداری البرز در پایان گفت: علاوه بر میز خدمت مردم می‌توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل در میان بگذارند.