شناسهٔ خبر: 129457 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح ۴۰ پرونده کمیسیون ماده ۵ در آخرین جلسه سال ۱۴۰۱؛

پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ در برخی شهرهای استان البرز صفر شد

البرز در جلسه کمیسیون ماده ۵ مورخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱، ۴۰ پرونده تنها در یک جلسه در آخرین چهارشنبه سالجاری با ریاست استاندار البرز در محل سالن شهدای استانداری البرز مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز) : در جلسه کمیسیون ماده ۵ مورخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ ، ۴۰ پرونده تنها در یک جلسه مطرح شد و در نتیجه این جلسه طولانی که آخرین نشست کمیسیون ماده ۵ در سال ۱۴۰۱ در ساعات ۶ بعد از ظهر الی ۱۲ شب روز چهارشنبه در محل سالن شهدای استانداری البرز به ریاست استاندار البرز و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و با حضور نمایندگان شهرداری و سایر سازمانهای ذیربط برگزار شد؛ پرونده کمیسیون ماده ۵ در برخی شهرهای استان البرز به صفر رسید و همگی آنها تعیین تکلیف شد.

در این جلسه با این دستاورد بی سابقه که با اهتمام مجتبی عبدالهی؛ استاندار و رضا خالقی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تا پاسی از شب به طول انجامید، موارد  متعدد تغییر کاربری و اضافه طبقات پرونده های شهروندان تعیین تکلیف شد.

گفتنی است کمیسیون های تخصصی استان البرز در بحث کمیسیون ماده ۵ از ابتدای سال ۱۴۰۱ با برگزاری بیش از ۲۰۰ جلسه و کمیسیون زیربنایی با برگزاری ۱۲ جلسه در سال ۱۴۰۱ به استقبال سال ۱۴۰۲ می رود.