شناسهٔ خبر: 129550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با تعطیلات نوروز انجام می شود؛

استقرار ۱۵ پایگاه ایمنی و سلامت در جاده‌های استان همدان

صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همزمان با تعطیلات نوروز ۱۵ پایگاه ایمنی و سلامت در جاده‌های استان آماده خدمت به مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی راد گفت: در این ۱۵ پایگاه نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و شرکت‌های امدادخودرو جاده‌ای به شکل متمرکز به مسافران و رانندگان خدمات ارائه می‌دهند.

وی تأکید کرد: در این پایگاه‌ها که در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، راهدارخانه و مناطق مسکونی واقع در مسیر واقع شده است، رانندگان و مسافران سلامتی خود و وسایل نقلیه را کنترل و بررسی می‌کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: در انتخاب این ۱۵ پایگاه، حادثه خیز بودن محور نیز مورد نظر گرفته شده است که رانندگان با مشاهده دستگاه‌های کنترلی و نظارتی موارد راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با توقف در این مسیرها از خدمات ارائه شده، بهره‌مند شوند.

صادقی راد با بیان اینکه این پایگاه‌ها تا ۱۵ فروردین آماده خدمات رسانی هستند، افزود: دو پایگاه از این پایگاه‌ها به شکل ویژه در قالب طرح پویش همراهان سفر ایمن در مجتمع فدک یک واقع در کیلومتر ۴۵ محور همدان ساوه در مسیر برگشت و همچنین راهدارخانه گردنه اسدآباد آماده پذیرایی از هموطنان و مسافران نوروزی است.

این مسئول گفت: در این طرح نیز که همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود، برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی اجرا می‌شود.