شناسهٔ خبر: 129631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد؛

اعمال برخی محدودیت ها در راستای حفظ امنیت سفرهای نوروزی / رعایت سرعت مطمئنه ضامنِ یک سفر کم خطر است

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اعمال برخی محدودیت ها در استان جهت تأمین امنیت سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن را رقم می زنند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: استان کرمانشاه تاکنون مشمول محدودیت های کشوری نشده و معمولا" در این ایام تا پنجم فروردین ماه مشکلی در خصوص اعمال محدودیت ها نداریم.  

وی افزود: اگر چه در استان به دلیل امنیت سفرهای نوروزی، برخی محدودیت ها را اعمال کردیم و بر اساس دستورات اعمال شده، کارگاه های جاده ای جمع آوری و کارهای عمرانی در آن ها صورت نمی گیرد، ناوگان های سنگین به غیر از سوختی و فاسد شدنی با محدودیت در مسیر های کم ترافیک امکان تردد دارند و بارهای ترافیکی را به طور کامل در محورهای مواصلاتی پر ترافیک ممنوع کردیم.  

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: بیشتر محور های گردشکری دچار بار ترافیکی می شوند و بار ترافیکی را در ایام نوروز و پیک سفر، ممنوع کردیم، تنها برای ‌بارهای ترانزیتی و سوختی که راهی مقاصد بندر امام و بنادر جنوبی هستند محدودیت هایی اعمال شد.  

وی اولویت نخست را سفرهای نوروزی و سپس سوخت رسانی به استان و مواد فاسدشدنی و مایحتاج مردم اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: در روزهای خاص و در اوج ترافیک، محدودیت ها را با هماهنگی شرکت های حمل و نقل تشدید خواهیم کرد.  

کرمی تأکید کرد: از تمامی رانندگان و مسافرین نوروزی تقاضامندیم موارد ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند، خوشبختانه تاکنون حادثه جاده ای و مورد خاصی در استان کرمانشاه بروز نکرده و راهداری و پلیس راه در محورها مستقر و آماده خدمات رسانی به مردم هستند.