شناسهٔ خبر: 129809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجانشرقی از پایانه مسافری شهرستان مراغه

اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجان شرقی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از پایانه مسافری شهرستان مراغه جهت استقبال از مسافران نوروزی به مراغه که در فهرست ده ساله شهر تاریخی ایران قرار دارد بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)؛در این بازدید بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن تبریک و عرض شادباش سال نو جدید به مسافران اظهار کرد مراغه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای استان آذربایجان ‌شرقی است که در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی شاخصی مانند گنبد سرخ، رصدخانه مراغه و ... است که در کنار این جاذبه های بی نظیر مراغه دارای فرودگاهی اقماری به نام فرودگاه سهند است.

وی افزود: فرودگاه سهند مراغه دارای یک پایانه مسافری به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با تمامی امکانات رفاهی برای مسافران است. همچنین، با بهسازی سطوح پروازی باند فرودگاه سهند به طول سه کیلومتر و عرض ۳۰ متر در سال ۱۳۹۲ شمسی، امکان فرود هواپیمای فوکر ۱۰۰ در این فرودگاه فراهم شده است. این فرودگاه دارای پارکینگ هواپیما به مساحت ۱۰ هزار مترمربع است.

بخشی زاده در پایان گفت: انشاالله با سفر مسافران نوروزی به شهرستان مراغه و بازدید از جاهای مختلف مراغه بتوانیم خاطر خوش و به یادماندنی در کنار خانواده ها به ارمغان داشته باشیم تا مسافران نوروزی با خاطر خوش به شهر خود بازگردند.