شناسهٔ خبر: 130190 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار آذربایجان‌غربی از مدیرکل راه و شهرسازی استان برای مشارکت در مدرسه سازی

دکتر حمزه لو استاندار آذربایجان‌غربی از مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برای مشارکت در امر نیک مدرسه سازی با اهدای لوحی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار نوروزی با مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس آذربایجان غربی و اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز  استان اظهار داشت: احداث مدرسه مقدمه‌ای برای تامین سرانه‌های آموزشی در جامعه است.

حمزه لو ادامه داد: تاکنون ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه در محلات هدف بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی ساخته شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز سه مدرسه ۱۲ کلاسه در محلات هدف بازآفرینی شهری آذربایجان غربی در دست ساخت است تا برقراری عدالت آموزشی در سطح جامعه رواج یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش ساخت مدرسه در سایت‌های مساکن مهر نیز تاکنون ۶ مدرسه ۱۲ کلاسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

حمزه لو تاکید کرد: همچنین سه مدرسه ۱۲ کلاسه در سایت‌های مساکن مهر استان در حال ساخت است که بعد از اتمام تحویل دستگاه بهره بردار خواهد شد.

 وی اضافه کرد: همکاری های خوبی در حوزه ساخت و ساز و توسعه فضاهای آموزشی استاندارد در استان داریم و این همکاری همچنان ادامه خواهد داشت تا نتایج و انتفاعش به مردم برسد.