شناسهٔ خبر: 130215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با کارکنان

دیدار نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با کارکنان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در آغازین روزهای کاری سال ۱۴۰۲، با کارکنان این اداره کل دیدار کرد و بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با شروع هفته کاری در سال ۱۴۰۲، طی مراسمی که با حضور معاونین و پرسنل در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد از تلاش‌ها و زحمات صادقانه و شبانه روزی تمامی پرسنل در سطح استان در سال ۱۴۰۱ قدردانی کرد.  

وی در این مراسم فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و بهار قرآنی را به کاکنان تبریک گفت و از درگاه خدای متعال برای آنان و خانواده شان سالی سرشار از موفقیت، شادی و سلامت را مسألت داشت.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن یادآوری توفیقات این اداره‌کل درسال گذشته اذعان داشت: درسال ۱۴۰۱ با تلاش و مساعدت تمامی کارکنان به دستاوردهای قابل‌توجهی در حوزه های مختلف دست یافتیم و ان‌شالله در سال جدید نیز این فرآیند در ابعاد مختلف ادامه داشته باشد.  

وی بر اجرای امور مطابق با قواعد و ضوابط کلی تاکید کرد و از مدیران حوزه‌های مختلف این اداره‌کل خواست تا با همت و تلاش مضاعف، در راستای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی گام بردارند و مباحث را با پیگیری، هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌ها حل و فصل کنند.  

قاری‌قرآن بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ علیرغم وجود فراز و نشیب‌های فراوان و کمبود منابع، حجم و تراکم کار بسیار بالا بود و کارکنان این اداره‌کل با عزم و اراده همیشگی توانستند خدمات ارزنده‌ای در مسیر تحقق اهداف سازمانی ارائه کنند.  

وی ضمن استماع دغدغه‌های پرسنلی، گزارشی از فعالیت‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده در زمینه مسائل و مشکلات مختلف کارکنان ارائه داد و گفت: نقشه راهی در این خصوص ترسیم شده است که تدوین راهبردهایی در حوزه منابع انسانی، عارضه‌یابی معضلات این حوزه و در نهایت اولویت‌بندی موانع، جهت‌دهی و سامان‌دهی، همچنین رسیدگی به مسایل در حد توان مجموعه با در نظر گرفتن ملاحظات و مصوبات بالادستی، از جمله این فعالیت‌هاست.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص مبحث تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شاغل، به آنان اطمینان خاطر داد که این موضوع توسط معاونت توسعه مدیریت و منایع انسانی اداره‌کل تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.  

وی برنامه‌های هر معاونت برای سال ۱۴۰۲ را ابلاغ و ضمن ارائه رهنمودها و دستورات لازم در راستای رفع چالش‌های موجود، بر سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها تاکید و سیاست‌ها و خط مشی کلی جهت پیشبرد امور در سال ۱۴۰۲ را تبیین کرد.  

قاری‌قرآن با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان گفت: با توجه به اقدامات بعمل آمده در راستای تامین زمین و الحاقات انجام شده، در سال ۱۴۰۲ به صورت ویژه مبحث فاز اجرایی، نظارت بر اجرای پروژه‌ها، رفع مشکلات ساخت و سرعت بخشی در تکمیل آن در برنامه این اداره‌کل است و نیاز است همچون سال گذشته فعالیت‌های مرتبط با این طرح به صورت جهادی و جهش گونه انجام پذیرد.  

وی با بیان اینکه تمامی شهرهای استان اصفهان بافت فرسوده مصوب دارند اذعان داشت: وجود نقشه بافت فرسوده مصوب کمک می‌کند تا بتوانیم از اعتبارات دولتی برای بهسازی بافت‌های فرسوده استفاده کنیم و در سالجاری نیز ورود به بافت‌فرسوده و استفاده از ظرفیت‌های آن یکی از اولویت‌های کاری این اداره‌کل است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به وضعیت اعتبارات اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، بر پیگیری جهت جذب اعتبارات تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات و مسائل مالی پروژه‌های در حال اجرا و قابل افتتاح همچنین مبحث اعتبارات قیر برای آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری در سطح استان، همت ویژه و پیگیری مستمر می‌طلبد.  

وی پس از بررسی وضعیت پرسنلی و رفاهیات آنان، راهکارهایی را در این خصوص ارائه داد و از معاونین خواست تا رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم را از مراجع ذیربط بعمل آورند.  

قاری‌قرآن ضمن ارائه رهنمودها و دستورات لازم به معاونین و روسای ذیربط در راستای رفع چالش‌های موجود، بر سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها و پیشبرد امور مطابق با سیاست‌ها و خط مشی کلی تاکید کرد.  

وی در پایان فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ را تبریک و شادباش گفت و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت رمضان مجدداً از تلاش‌های ازرشمند کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش و با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر در مسیر خدمت رسانی و تحقق اهداف تعیین شده گام برداشته شود.