شناسهٔ خبر: 13065 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مسئول دبیرخانه هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان تهران:

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان تهران ۲۳ مهرماه به شیوه دستی/ تعویق انتخابات با هدف صیانت از آرای اعضا

انتخابات نظام مهندسی ساختمان دبیر و مسئول دبیرخانه هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان تهران از برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان به شیوه قبل و به صورت دستی خبر داد.

امیر رهام سپندیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بیان نحوه برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران که در ۳۰ حوزه استان به صورت سراسری از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۳ مهرماه شروع می‌شود گفت: با توجه به اینکه در برگزاری انتخابات محدودیت زمانی داریم تصمیم بر این شد تا هیئت اجرایی با هماهنگی دستگاه نظارت در پنجشنبه هفته جاری انتخابات را برگزار کند.

مسئول دبیرخانه هیئت اجرایی این دوره از انتخابات با تاکید بر کوتاه بودن زمان برای هماهنگ کردن برگزاری الکترونیکی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان افزود: تصمیم هیئت نظارت و هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان تهران به دلیل مشکلات به وجود آمده این بود که انتخابات در این استان به شیوه دوره‌های قبل و به صورت دستی و غیرالکترونیکی برگزار شود.

دبیر هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان تهران هدف از برگزاری انتخابات در تهران به شیوه دستی را برگزاری به موقع آن عنوان کرد و درباره امکان تمدید زمان رای‌گیری گفت: اینکه انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران در زمان مقرر آن یعنی ۱۷ عصر به اتمام برسد یا مدت زمان آن تمدید شود بستگی به اقبال جامعه مهندسی دارد.

سپندیان با سپاسگزاری از شرکت‌کنندگان و اعضایی که روز ۱۶ مهرماه در حوزه‌های اخذ رای حاضر شدند تاکید کرد: انتخابات نظام مهندسی ساختمان فرصتی مغتنم برای اعضای این سازمان بزرگ است و امیدواریم این هفته نیز مانند هفته گذشته استقبال پرشور اعضا را شاهد باشیم. در هفته جاری از اعضای سازمان بزرگ نظام مهندسی ساختمان استان تهران دعوت می‌کنیم تا انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

دبیر هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان تهران گفت: هیئت اجرایی استان تهران به دلیل مشکلاتی که در سیستم الکترونیکی انتخابات ۱۶ مهرماه پیش آمد و به منظور صیانت از آرای اعضا، انتخابات در تهران را به تعویق انداخت./

نظر شما