شناسهٔ خبر: 13073 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید هيئت سرمايه‌گذاری کره جنوبی از شهر جديد خوارزمی؛

ساخت شهری جدید در جنوب شرق تهران/ مقدمات انعقاد تفاهم‌نامه ۹۰۰ میلیون یورویی شرکت عمران شهرهای جدید با کر‌ه‌ای‌ها فراهم شد

بازدید هیات کره ای از خوارزمی مقدمات انعقاد تفاهم‌نامه ۹۰۰ میلیون یورویی شرکت عمران شهرهای جدید با شرکتی از کشور کره جنوبی در راستای اهداف همایش بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جهت جذب سرمایه‌گذار فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، هیئت سرمایه‌گذاری کشور کره جنوبی (شرکتDaelim ) به همراه مجری شهر جدید خوارزمی و مشاور تهیه کننده طرح جامع این شهر جدید (گروه مهندسین مشاور چهار باغ) از اراضی خوارزمی بازدید کردند.

شهر جدید خوارزمی از جمله شهرهای جدید نسل دوم است که توسط شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به وسعت ۵۰۰ هکتار در اراضی جنوب شرق شهر تهران و در مجاورت شهر شریف‌آباد و با فاصله تقریبی ۵۰ کیلومتری از کلانشهر تهران در دست احداث و طراحی است.

فراهم شدن زمینه ساخت شهر جدید خوارزمی به عنوان یکی از ۱۲۱ فرصت سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون یورو در نمایشگاه عرضه شده بود که قرار است با مشارکت این شرکت کره‌ای به مرحله اجرا برسد.

اولین همایش و نمایشگاه بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، توسط وزارت راه و شهرسازی و با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این بخش اقتصادی کشور به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در ۱۱ و ۱۲ مهرماه سال جاری برگزار شد./

نظر شما