شناسهٔ خبر: 130736 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

بارش برف در محورهای مواصلاتی ماکو و شوط و گردنه های مایین بولاغ و زمزیران

برفروبی آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون با اعلام این خبر گفت: بارش برف در محور های ذکر شده همچنان ادامه دارد و از هموطنان عزیز تقاضا داریم در صورت سفر های ضروری در این محور ها تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

آرامون افزود: از شب گذشته راهداران استان آذربایحان غربی ضمن حضور حداکثری در جاده های مواصلاتی استان توانستند بیش از ۴۰۰ کیلومتر را برف روبی کرده و از انسداد مسیر های جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: عملیات راهداری با  تعداد ۲۲ فقره ماشین آلات راهداری و ۵۰ نفر از راهداران و با استفاده از  ۳۰۰ تن شن و ماسه انجام گرفته که ما حصل آن جلوگیری از انسداد قطعی جاده های مواصلاتی استان بوده است.

وی یاد آور شد: از هموطنان گرامی درخواست داریم در صورت سفر ضروری در این مناطق از ایمنی خودرو خود اطمینان داشته و تجهیزات کامل زمستانی به همراه داشته باشند.

آرامون با توجه به آماده باش صد درصدی نیرو های راهداری اشاره کرد: خادمین مردم در ادارات شهرستانی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ و حضور فیزیکی در راهدارخانه ها و محورهای مواصلاتی، آمادگی پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات احتمالی هستند