شناسهٔ خبر: 130740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با روزهای پایانی تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد؛

تشدید نظارت در محورهای برون شهری استان سمنان

استقرار جاده‌ای.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از حضور مستمر راهداران در محورهای استان خبر داد و افزود: با افزایش حجم سفر، در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با افزایش نظارت و استقرار در محورهای برون شهری در آمادگی کامل برای کنترل جاده‌ها به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه همواره تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی مورد توجه است، اظهار داشت: همزمان با آغاز اجرای طرح نوروزی، راهداران استان به صورت مستمر و مداوم بر رفتارهای ترافیکی کاربران جاده‌ای نظارت دارند و با افزایش حجم تردد این مهم تشدید می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه با افزایش حجم سفر در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی همراه هستیم، یادآورشد: با افزایش حجم سفر، افزایش بار ترافیکی را خواهیم داشت و به همین منظور مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با افزایش نظارت و استقرار در محورهای برون شهری در آمادگی کامل برای کنترل جاده‌ها به سر می‌برد.
منصورکیایی توضیح داد: دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی حوزه راه نیز در آماده باش کامل  قرار دارند و این حضور فقط مربوط به جاده‌های ورودی استان نیست؛ بلکه همه جاده‌ها در کنترل کامل قرار دارد.
وی با بیان اینکه تمامی کارگاه‌های عمرانی حوزه راه در جاده‌های استان از ابتدای طرح نوروزی تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: استان سمنان از محورهای اصلی زیارت امام رضا(ع) محسوب می‌شود و تمامی تلاش ما بر این است تا با تسهیل در تردد، مسافران و هم میهنان به خوبی پذیرایی شده و با خاطراتی خوش از استان خارج شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با تاکید بر این موضوع که کلیه راهدارخانه‌ها نیز برای اسکان اضطراری مسافران تجهیز و مهیاست گفت: امیدواریم با همکاری مردم و کاربران جاده ای و تلاش شبانه روزی راهداران در پایان تعطیلات نوروز، سفرهایی ایمن و بدون حادثه را شاهد باشیم.
منصورکیایی در پایان با قدردانی از تلاش همه عوامل پلیس راه، راهداران، جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه‌های مستقر در جاده‌های استان تصریح کرد: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان در تمامی ساعات شبانه روز به صورت آماده باش فعال است و رانندگان و مسافران نوروزی می‌توانند با تماس با شماره ۱۴۱ ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را نیز با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.