شناسهٔ خبر: 13210 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آغاز هفتمین دوره انتخابات هیات‌مدیره نظام مهندسی ساختمان همزمان در ۳ استان

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان البرز هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان به طور همزمان از ساعت ۸ صبح در سه استان تهران، گیلان و فارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هفتمین دوره انتخابات هیات‌مدیره نظام مهندسی ساختمان استان‌های تهران، گیلان و فارس به صورت همزمان در این سه استان از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

به گفته رئیس دستگاه نظارت بر هفتمین انتخابات هیات‌مدیره نظام مهندسی ساختمان این انتخابات به شیوه دستی در سه استان آغاز شده است و شمارش آرا نیز پس از اتمام انتخابات در این سه استان شروع می‌شود. تعداد حوزه های اخذ رای در تهران ۳۱ حوزه و در استان فارس در شهرستان‌های «آباده»، «اقلید»، «ارسنجان»، «استهبان»، «لار»، «لامرد»، «گراش»، «خرم‌بید»، «مرودشت»، «جهرم»، «نیریز»، «فسا»، «کازرون»، «فیروزآباد»، «نورآباد»، «قیر و کارزین»، «داراب» و «خنج» نیز این انتخابات در ادارات راه و شهرسازی این شهرستان‌ها برگزار می‌شود. (برای دیدن حوزه های اخذ رای استان تهران اینجا را کلیک کنید.)

همچنین محل برگزاری انتخابات «رشت» در سالن ورزشی دهگان اداره کل راه و شهرسازی گیلان، «بندر انزلی» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های «آستارا»، «آستانه اشرفیه»، «تالش»، «رودبار»، «رودسر»، «صومعه‌سرا»، «فومن»، «لاهیجان» و «لنگرود» خواهد بود.

گفتنی است هفتمین دوره انتخابات هیات‌مدیره نظام مهندسی ساختمان هفته گذشته ۱۶ مهرماه در ۳۱ استان کشور به صورت همزمان آغاز شد که به دلیل اختلال در سیستم نرم‌افزاری انتخابات سه استان تهران، گیلان و فارس به تعویق افتاد و امروز ۲۳ مهرماه به صورت همزمان آغاز شده است. /

نظر شما