شناسهٔ خبر: 13236 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

پیش‌بینی معاون وزیر راه و شهرسازی از تداوم وضعیت بازار مسکن تا پایان سال/ بسته‌های جدید اقتصادی آغازی برای خروج از رکود مسکن

حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی وضعیت بازار مسکن را در ۶ ماهه دوم سال جاری آرام و مطابق با ۶ ماهه نخست سال جاری برشمرد و گفت: ارائه بسته‌های جدید اقتصادی آغازی برای خروج از رکود در بازار مسکن است.

حامد مظاهریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره آخرین وضعیت خرید و فروش مسکن و بازگشت رونق به بازار مسکن در سال جاری گفت: رصد ما از معاملات مسکن و شرایط بازار این است که در ۶ ماه آینده بازاری آرام پیش‌روی حوزه مسکن خواهد بود و نوسانات قیمتی در این حوزه نخواهیم داشت. بدین معنا که این روند در ادامه ۶ ماه نخست سال تا پایان سال ۹۴ نیز ادامه می‌یابد و جهش قیمت و تکانی را شاهد نخواهیم بود.

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدواریم با بسته‌های جدید اقتصادی که برای خروج از رکود در نظر گرفته شده است سرمایه‌گذاری بیشتری در بخش مسکن صورت بگیرد. 

مظاهریان هدف از ارایه بسته‌های جدید را خروج از رکود بازار مسکن و افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه مهم خواند و گفت: امیدواریم با افزایش سرمایه‌گذاری تعداد خانه‌های بیشتری در کشور ساخته شود و به دنبال آن کارگران حرفه‌ای و مهندسان بیشتری نیز بیشتر به خدمت گمارده شوند.

مظاهریان در پایان ضمن اظهار امیدواری از موفقیت بسته‌های جدید سرمایه‌گذاری گفت: این اقدام آغازی برای خروج از رکود بازار مسکن است. /

نظر شما