شناسهٔ خبر: 13303 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد:

فرودگاه جدید بوشهر آماده جذب سرمایه‌گذاری

فرودگاه بوشهر مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از آمادگی این اداره کل برای مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه ساخت فرودگاه بوشهر و ساخت آن در محل جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، عباس محمدی گفت: زمین فرودگاه جدید بوشهر مشخص و میخکوبی آن برای محدود کردن ابعاد آن به خوبی انجام شده است.

محمدی در ادامه به مجتمع گردشگری و تفریحی فرودگاه کنونی بوشهر اشاره کرد و گفت: موافقت اصولی ساخت این مجتمع دریافت شده اما وجود معارض، ادامه کار را با موانعی روبرو ساخته که امیدواریم این مشکل زودتر حل شود و سرمایه گذاران بتوانند راحت تر برای سرمایه گذاری در این پروژه اقدام کنند.

مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر از ساخت ترمینال مسافربری فرودگاه مرکز استان با عنوان یکی دیگر از طرح های این اداره کل یاد کرد و افزود: بخش خصوصی می‌تواند برای ساخت این ترمینال با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال مشارکت کند.

محمدی گفت:طرح جامع این فرودگاه تا پایان امسال تدوین و تکمیل و پس از آن زمینه برای کارهای اجرایی هموارتر خواهد شد.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر، هماهنگی با مركز آموزش فنون هوایی جهت انجام پروازهای آموزشی فوق سبك انجام و دریافت گواهینامه خلبانی فوق سبك همراه شده است كه در این امور نیز از جذب سرمایه‌گذار خصوصی استقبال می‌شود.

پیش از این غلامحسین باقریان معاون برنامه  ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور از سرمایه ۳۷۵ میلیون یورویی برای انتقال ، جابجایی و ساخت فرودگاه جدید بوشهر خبر داده بود./

نظر شما