شناسهٔ خبر: 13333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشكيل اولین جلسه میز زنان اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

میز زنان اولین جلسه میز زنان اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور مدیرکل این اداره در استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره‌كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، محمدرضا اخوان عبداللهيان، مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي هدف از تشكيل اين كميته را ايجاد حس اميد و آرامش برای بانوان در محيط كار دانست و عنوان كرد: نبايد برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته به سطح اداره‌كل محدود شود و لازم است تا نگاه جامع و کلی با در نظر گرفتن برنامه‌ریزی کوتاه، میان و بلند مدت و پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز در طرح‌ها لحاظ شود .

وی در ادامه گفت: خوشبختانه افراد حاضر در این میز از بانوان خوش فکر و جوان و نیز پیشکسوتان اداره‌کل هستند و امید است نتایج حاصل از این نشست‌ها منجر به نتایج خوبی برای بانوان خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان شود و در سطح کشور نیز بتوانند از برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این کمیته بهره ببرند. 

اخوان عبداللهيان اظهار اميدواري كرد: با تشكيل اين كميته اداره‌كل راه و شهرسازي در تمامي زمينه‌ها پيشگام بوده و در سطح كشور الگو باشد.

همچنین در این جلسه که محمدرضا باغستانی قائم مقام مدیرکل راه و شهرسازی استان، جواد اسلامی مدیر توسعه منابع و تعدادی از بانوان این اداره‌کل حضور داشتند، مقرر شد، به تمامی مسائل در حوزه زنان در سطح اداره‌کل و ادارات شهرستاني توجه و بودجه امور بانوان در هرسال تعیین شده و ردیف اعتباری خاص برای نیل به اهداف تخصیص يابد.   

همچنين مقرر شد تشکیل تیم‌های ورزشی و تأمین اعتبار ورزش بانوان اداره‌کل، برگزاری همایش درخصوص بیماری‌های شایع، غربالگری سالانه کارمندان با کمک مرکز درمانی رضا و پیگیری حضور پزشک روانشناس، پزشک جامعه‌شناس و حقوق‌دان و سایر موارد لازم در اداره‌کل پیگیری شود.

 ارائه گزارش منظم ماهانه به امور بانوان وزارت راه و شهرسازی و استانداری برای انتقال اقدامات انجام شده و جلب حمایت آن مجموعه از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه به شمار می‌رود./

نظر شما