شناسهٔ خبر: 13364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

میرشفیع در بازدید از راه‌هاي استان كرمانشاه اعلام کرد:

پیشرفت قابل قبول کرمانشاه در اجرای پروژه‌های راه روستایی

سيد حسين ميرشفيع معاون ساخت و نگهداري راه روستايي وزارت راه و شهرسازي در سفر يكروزه به کرمانشاه ضمن بازدید از راه روستاهاي شهرستان كرمانشاه در بخشهاي سرفيروزآباد ، ماهيدشت و كوزران اعلام کرد: با وجود اعتبار کم ولی پیشرفت استان در اجرای پروژه‌های راه روستایی قابل قبول بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره‌كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه ؛ سيد حسين ميرشفيع پس از اين بازديد كه با حضور نمايندگان مردم شهرستان كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي همراه بود ، با استناد به فرمايش مقام معظم رهبري گفت : يكي از نمونه‌هاي بارز اقتصاد مقاومتي كه نقش بسزايي در روند بخش كشاورزي خواهد داشت ،توجه به راه‌هاي روستايي است كه البته خود اين مهم ، زيرساخت توسعه كلي به شمار مي‌آيد.

وي افزود : در استان كرمانشاه با وجود نداشتن تخصيص اعتباري كافي، با تلاش اداره‌كل راه و شهرسازي اين استان و حمايت وزارتخانه در ۶ ماه اول امسال ۱۲۶ كيلومتر از ۵۲۶ كيلومتر در دست اجرا به بهره‌برداري رسيده كه اين پيشرفت نمره قابل قبولي داشته است.

معاون وزير در ادامه تأکید كرد: متناسب با تخصيص اعتبارات تا پايان سال مالي ۱۰۰ كيلومتر ديگر نیز مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

سيد حسين ميرشفيع در پايان گفت : خارج از برنامه از پيش تعيين شده اين سفر ، راه برخي روستاها كه مي‌تواند از نظر وسعت منطقه‌اي مثمرثمر باشد هم مورد بازديد قرار گرفت و قرار شد توسعه آنها به پروژه‌هاي در دست اجرا افزوده شود.

عبداله بهادری مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه نیز درباره کمک‌های مقام عالي وزارت در حل مشكلات اعتباري استان گفت : كرمانشاه در سه حوزه راه‌هاي شرياني، اصلي و روستايي با دريافت بالغ بر ۳۳ هزار تن قير در اين مقوله جز‌ء استان‌هاي پيشتاز است .

وي درخصوص كمك‌هاي اسناد خزانه اسلامي براي پرداخت مطالبات پيمانكاران و حل مشكل آنها نیز بیان کرد: مرتفع شدن مشكل مالي آنان قطعا رشد پروژه‌ها را بيش از پيش چشم‌نوازي خواهد كرد.

ميرشفيع در ارديبهشت ماه سال جاري نیز در سفري دو روزه از راه‌هاي روستايي كرمانشاه – حميل ، اورامانات ، سنقر و كليايي و اسلام آباد غرب بازديد كرده بود./

نظر شما