شناسهٔ خبر: 13423 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک مدیران ادارات کل راه و شهرسازی قزوین و زنجان

قزوین مدیر کل، مدیران و روسای ادارات راه و شهرسازی استان زنجان جهت ایجاد ارتباط موثر و همچنین بررسی موارد مشترک بین دو استان، به استان قزوین سفر کرده و تفاهم نامه همکاری بین مدیران دو استان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مهندس مانی فر مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به تاثیر نشست های مشترک بین مدیران استان های همجوار گفت: تجربیات خوبی در هر استان موجود است که انتقال و تبادل نظر در خصوص آنها قطعا موجب رشد و توسعه سطح کیفی و کمی خدمات هر دو استان شده و تاثیر اقدامات مشترک را افزایش خواهد داد.

مانی فر با اشاره به این که پیشتر پیشنهاد برگزاری نشست های منطقه ای ماهانه به وزارتخانه ارائه شده بود گفت: در این رابطه یک نشست سراسری بین مدیران کل راه و شهرسازی در قزوین برگزار شده و موارد و مسایل مختلفی مورد بررسی و تصمیم قرار گرفت.

مهندس مانی فر ابراز امیدواری کرد که با تداوم این نشست ها به صورت گسترده تر و تخصصی مسایل و موارد مشترک طرح شده و به ویژه در خصوص راه های مشترک بین دو استان شاهد پیشرفت سریع تر پروژه ها و رفع مشکلات احتمالی موجود باشیم.

مهندس وثوقی مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز ضمن تقدیر از پیشنهاد برگزاری نشست مشترک و میزبانی اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: همجواری استان های قزوین و زنجان باعث میشود که مسایل و موارد مشترکی به صورت مستمر وجود داشته باشد که با برگزاری این جلسات و ایجاد ارتباط بیشتر و موثرتر دستیابی به راهکارهای مناسب تر را آسان تر خواهد نمود.

وثوقی با اشاره به این که استان زنجان ۳/۱ درصد از مساحت کل کشور را شامل میشود عنوان کرد جمعیت استان نیز ۳/۱ درصد از کل جمعیت کشور است و همچنین راه های استان ما ۱/۲ درصد از مساحت کل کشور را تشکیل میدهد که در همین راستا ۶/۱ درصد از جاده های اصلی و فرعی کشور و ۵/۳ درصد از راه های روستایی کشور در استان زنجان وجود دارد.

در این نشست مشترک مدیران هر دو اداره کل مسایل و مواردی مورد نظر خود را به صورت جداگانه مطرح کرده و موارد مختلف فنی و اجرایی را مورد بررسی و توجه قرار دادند.

همچنین مدیر کل و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بازدیدی از اماکن تاریخی شهر قزوین انجام داده و در پایان نیز تفاهم نامه همکاری مشترک جهت ایجاد یک بستر برنامه ریزی مشخص و هدفمند برای تداوم اقدامات بین استانی بین مدیران کل هر دو استان به امضا رسید.

نظر شما