شناسهٔ خبر: 13452 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اعلام آمادگی جمهوری چک برای سرمایه گذاری در حمل ونقل البرز

جمهوري چك کاردار سفارت جمهوری چک گفت که کشورش آماده سرمایه‌گذاری در بخش حمل ونقل استان البرز است.

به گزارش ایرنا، پیتر اشتپانک روز سه شنبه در جمع مدیران سازمان همیاری شهرداری های استان البرز در کرج گفت: البرز از ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به احساس امنیتی که برای سرمایه گذاری در این استان وجود دارد به زودی هیاتی از جمهوری چک برای بازدید میدانی از ظرفیت های اقتصادی وارد استان البرز می شود.

کاردار سفارت جمهوری چک گفت: براساس گزارش ها استان البرز نیازمند سرمایه گذاری در بخش های حمل و نقل و بی آرتی است که جمهوری چک برای سرمایه گذاری در این بخش آماده است.

مشاور استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز نیز در این نشست گفت: استان البرز پذیرای هر نوع همکاری با جمهوری چک در بخش سرمایه گذاری است.

مصطفی باقرنژاد ادامه داد: حمل و نقل، تامین و انتقال تکنولوژی اتوبوس و کامیون، انرژی های پاک و خورشیدی، پروژه های آب و فاضلاب در البرز از جمله بخش های پیش بینی شده برای سرمایه گذاری در این زمینه به شمار می رود .

این مسئول تاکید کرد: با توجه به به اهمیت جذب سرمایه گذار خارجی، نخستین فعالیت با جمهوری چک آغاز شده که امید است بتوان به نتایج قابل قبولی در این زمینه رسید.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران چک با همکاری اتاق بازرگانی استان و سازمان همیاری ها نشستی با سرمایه گذاران و کارآفرینان این کشور برای رسیدن به اهداف فوق خواهند داشت.

باقرنژاد افزود: همچنین سرمایه گذاری که در چک انجام می شود با محوریت و مدیریت سازمان همیاری های شهرداری استان البرز در جمهوری چک پیگیری می شود.

در این نشست مشاور استاندار در حمل و نقل، معاون امور مالی اداری ،قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های استان البرز نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

کاردار سفارت جمهوری چک در تهران روز سه شنبه برای پیگیری همکاری های اقتصادی و تجاری بار دیگر به استان البرز آمد.

کاردار سفارت چک در تهران هفته گذشته نیز به استان البرز آمد و در جمع مدیران استان حضور یافت.

نظر شما