شناسهٔ خبر: 13491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمین نشست کمیته راهداری زمستانی:

تدوین دستورالعمل اجرایی کمیته راهداری زمستانی استان فارس

کمیته راهداری فارس چهارمین نشست کمیته راهداری زمستانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس با حضور برخی از مسولان و روسای ادارات شهرستان ها برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی و به نقل از مرکر مدیریت راه های استان فارس، در این نشست که به منظور ساماندهی فعالیت های راهداری در فصل زمستان برگزار شده بود، پیشنهاداتی جهت توسعه فرهنگ ایمنی راه ها برای دارا بودن ترددی ایمن و روان در محور استان در فصل سرما ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهندس سیاهپور مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، در حاشیه این نشست گفت: ایجاد هماهنگی دقیق و کامل بین کلیه روسای ستاد حوزه مدیریت راهداری، روسای شهرستان ها و کلیه عوامل راهداری، ساماندهی فعالیت های راهداری در فصل زمستان، بهبود و تقویت فعالیت های راهداری زمستانی به نسبت سال های گذشته و ... از جمله اهداف کمیته راهداری زمستانی راه و شهرسازی فارس می باشد.

سیاهپور ادامه داد: از ابتدای تشکیل کمیته راهداری زمستانی، تاکنون توانسته ایم امکانات، هماهنگی و همکاری در خصوص آمادگی در فصل زمستان و دیگر موارد به عنوان اولویت کاری در کمیته راهداری زمستانی باشد.

وی با اشاره به این که رضایت حداکثری هموطنان و کاربران جاده ای و به دنبال آن زمستانی سرشار از خاطره و بدون حادثه هدف اصلی راهداران است گفت: در کمیته راهداری زمستانی برنامه های راهداری تدوین می گردند و اولویت ها با ارائه راهکارها و شیوه های اجرایی نمودن عملیات های راهداری مورد بحث کارشناسی قرار می گیرند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس افزود: با توجه به برنامه ریزی هایی که صورت پذیرفته،  وضعیت راهداری زمستانی در سال جاری به نسبت سال های گذشته ارتقاء خواهد یافت و ما از تمام ظرفیتهای موجود برای اجرای عملیات راهداری استفاده خواهیم کرد.

سیاهپور در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل با دستگاههای خدمات رسانی جاده ای تاکید کرد و اظهار داشت: تمامی دستگاهها و نهادهایی که در جاده ها در حال خدمات رسانی هستند می بایست با یکدیگر تعامل سازنده ای داشته باشند تا همواره شاهد ارائه بهترین نوع خدمات در سطوح جاده ها به مردم باشیم.

در پایان گفتنی است دستورالعمل اجرایی کمیته راهداری زمستانی که پیش از این تدوین شده بود در این نشست به تصویب رسید.

نظر شما