شناسهٔ خبر: 13499 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

بازديد استاندار خراسان رضوي از پروژه‌هاي راه و شهرسازي شهرستان فریمان

بازدید استاندار خراسان رضوی استاندار خراسان رضوي به همراه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از مدیران استان از ریل خط آهن مشهد -فریمان-تایباد در حال عملیات بازگشایی زیرسازی و ابنیه فنی و همچنین بيمارستان در حال احداث ۶۴ تختخوابي شهرستان بازديد كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در این بازدید مقرر شد اين بيمارستان تا انتهای سال جاری به بهره برداری برسد.

اخوان عبداللهيان گفت: این بیمارستان با ۶  هکتار زمین و زیر بنای ۹ هزار متر مربع، در ۵ طبقه در حال ساخت است و تاكنون پيشرفت فيزيكي ۹۰ درصدي داشته است.

وي اضافه كرد: اختصاص سه اتاق عمل، سالن های بستری بیماران، بخش های مراقب ویژه از جمله ICU ، CCU و NICU ، ایزوله، جراحی بزرگسالان، ‌دندان پزشکی، اطفال و دیالیز از جمله بخش هایی است که در طراحی و ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده است. در پايان از خانواده شهيد نكوئي تقدير به عمل آمد.

گفتنی است در این بازدید، علاوه بر مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی، محمد حسین یساقی فرماندار فريمان، محمد پارسا مدیر ساخت و  توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، آرش علیپور رییس اداره راه و شهرسازی فریمان و جمعی از مسئولان این شهرستان، استاندار را همراهی می کردند.

نظر شما