شناسهٔ خبر: 13554 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رستمی در نشست با اعضاي جديد هيات مديره نظام مهندسي ساختمان استان گلستان مطرح کرد:

همگرايي و كار گروهي عامل اصلي دستيابي به اهداف نظام مهندسي ساختمان

نظام مهندسي گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با تاكيد بر نهادينه سازي باور خدمت سالم در ميان هيات مديره جديد سازمان نظام مهندسي ساختمان استان، گفت: دستيابي به اين هدف و بهره مندي از نتايج تخصص هاي شغلي با تعامل، كارگروهي و همگرايي سازنده با يكديگر و در سايه رعايت قوانين و مقررات امكان پذير خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "علی بخش رستمی"در نشست با اعضاي جديد هيات مديره نظام مهندسي ساختمان استان، گفت: بسترسازي براي آسيب شناسي و شفاف سازي اقدامات و ارتقاي سطح آموزش در حوزه هاي كاري نيز از عوامل مهم ديگري است كه ما را در دستيابي به اهداف متعالي و حرفه اي اين سازمان ياري مي رساند.

وي متذكر شد: اداره كل راه و شهرسازي نيز به عنوان دستگاه ناظر بر امور حرفه اي نظام مهندسي ساختمان، در سايه اين تعاملات و قانونگرايي ها از تصميمات اثربخش و هدفمند اين سازمان در چارچوب قوانين حمايت مي كند.

علی بخش رستمي، حضور يك منتخب بانو را براي نخستين بار در هيات مديره نظام مهندسي استان، بيانگر توجه به تخصص و توانمندي هاي حوزه زنان دانست و ادامه داد: منتخبين جديد داراي رويكردهاي روشنگرانه و نويني هستند كه جا دارد اين انتخاب را به جامعه هدف و مردم تبريك گفت.

وي در پايان نيز از اعضاي جديد هيات مديره نظام مهندسي ساختمان خواست كه تمام تلاش هاي خود را به سمت بروز و ظهور خدماتي سوق دهند كه علاوه بر جلب رضايت جامعه هدف كه همان مهندسان هستند، براي رضايت مردم كه مهم تر است، باشد.

مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي گلستان نيز با بيان اينكه هفتمين دوره انتخابات نظام مهندسي استان در كمال صحت و سلامت برگزار شد،گفت: استان گلستان از نظر مشاركت اعضا در اين دوره از انتخابات جزو پنج استان اول كشور قرار گرفت.

محمود تيموري، تعداد اعضاي شركت كننده در اين انتخابات را، سه هزار و ۲۴۳ نفر اعلام كرد و افزود: درصد مشاركت استان گلستان ۴۱ درصد بوده در حالي كه متوسط كشوري ۳۲ درصد اعلام شده است.

  هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره نظام مهندسي ساختمان استان گلستان هم زمان با سراسر كشور در ۱۶ مهرماه برگزار شد و در پي آن ۱۱ نفر از بين ۵۶ نامزد حائز شرايط به عنوان اعضاي اصلي و يك نفر در هر شش رشته عمران، معماري، نقشه برداري، شهرسازي، مكانيك و برق به عنوان اعضاي علي البدل هيات مديره اين سازمان انتخاب شدند.

نظر شما