شناسهٔ خبر: 13573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب بیش از ۱۷۰۰ متر گاردریل در بزرگراه زهک – کفتارگی در سیستان و بلوچستان

نصب گاردریل رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک از اجرای عملیات نصب بیش از ۱۷۰۰ متر گاردریل در بزرگراه زهک – کفتارگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، ابراهیم شفیعی مقدم رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک گفت: در سالهای اخیر چندین نقطه حادثه خیز در جاده های مواصلاتی شهرستان زهک حوادث منجر به فوت بر جای گذاشته است که برای رفع این مشکلات این اداره اقداماتی را انجام داده که یکی از آنها نصب گاردریل به عنوان یک عامل بازدارنده از ایجاد خسارتهای جانی و مالی می باشد که این مهم توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک برای برخی نقاط انجام شد.

وی گفت: هم اکنون به منظور ایجاد ایمنی عبور و مرور و تسهیل در حرکت کاربران جاده ای عملیات اجرا و نصب ۱۷۰۰ متر گاردریل به همراه بیش از ۲۵۰ عدد تابلوی اخطاری و بازدارنده در بزرگراه زهک – کفتارگی به اتمام رسیده است که با تامین گاردریل توسط اداره کل راه و شهرسازی استان باند دوم این بزرگراه نیز ایمن سازی شده و طول پروژه تا ۳۵۰۰ متر افزایش می یابد.

شفیعی مقدم ادامه داد: لازم به ذکر است به منظور افزایش ایمنی بیشتر رانندگان در شش ماهه نخست سال جاری بیش از  ۵۲۸ متر حفاظ پل توسط این اداره در محل پلهای بزرگ محورهای مواصلاتی شهرستان زهک نصب گردیده است.

وی افزود: در ضمن عملیات اصلاح نقطه حادثه قلعه نو در محور زهک – جزینک نیز در دست اقدام است.

نظر شما