شناسهٔ خبر: 13622 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تاتینا خبر داد:

رشد ۱۸ درصدي تخليه و بارگيري بندر نوشهر در هفت ماه نخست ۹۴

منوچهر تاتينا مديركل بنادر و دريانوردي استان مازندران با اشاره به تأکید مدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي بر حضور پر رنگتر بخش خصوصي در ساخت پروژه هاي زير بنايي بندر نوشهر گفت: تخليه و بارگيري بندر نوشهر در هفت ماه نخست ۹۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی داشت.

به گزارش پایگاه خبری ورازت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي استان مازندران، منوچهر تاتينا روز دوشنبه در جلسه شوراي اداري اداره كل بنادر و دريانوردي استان مازندران گفت: مدير عامل و اعضاي هيأت عامل سازمان بنادر و دريانوردي طي بازديدي كه از بندر نوشهر در هفته گذشته داشتند بر ضرورت مشاركت هر چه بیشتر بخش خصوصي در ساخت پروژه هاي عمرانی و تأسیسات زير بنايي بندر نوشهر از جمله احداث موج شكن، استحصال اراضي پشتيباني از دريا و ... تأكيد كرد.

وي با اشاره به بهره برداری دو انبار سرپوشیده به مساحت ۲۱هزار متر مربع که با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در هفته گذشته صورت گرفت خاطرنشان کرد: با تكميل پروژه‌هاي جديد، فاز اول توسعه بندر نوشهر به پايان رسيده و ظرفيت عملياتي بندر به طور چشمگيري افزايش يافته است.

تاتينا ابراز اميدواري كرد فاز دوم توسعه بندر نوشهر با موافقت مسئولان ارشد سازمان و مشاركت سرمايه گذاران بخش خصوصي به تصويب برسد تا شاهد رونق بيشتر بندر و ايجاد فرصت هاي شغلي جديد در تنها مركز اقتصادي منطقه باشيم.

مديركل بنادر و دريانوردي استان مازندران همچنين از رشد ۱۸ درصدي عملكرد بندر نوشهر در بخش تخليه و بارگيري كالا طي هفت ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه قبلي خبر داد و با اشاره به ضرورت احداث راه دسترسي بندر نوشهر، ابراز اميدواري كرد كه با حمايت مسئولان شهري و اعضاي هيأت عامل سازمان بنادر و دريانوردي، احداث راه دسترسي هرچه زودتر عملیاتی و زمينه توسعه همه جانبه بندر و كاهش مشكلات ترافيكي ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهر فراهم شود.

مديركل بنادر و دريانوردي استان مازندران همچنین در این جلسه با تجليل از خدمات آقايان علیمردان جليليان، كيومرث اكبري و علي اصغر پوريزداني كه با بيش از ۳۰ سال سابقه خدمت به افتخار بازنشستگي نایل آمده اند بر ضرورت بهره مندي از تجربيات ارزشمند اين عزيزان تأكيد كرد./

نظر شما