شناسهٔ خبر: 13667 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در حاشیه نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته برگزار می‌شود؛

برنامه کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته

نخستین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته استان هرمزگان کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ پنجمين نمايشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته که چهارشنبه ۶ آبان با حضور عباس آخوندی افتتاح می‌شود از ساعت ۹ صبح در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار می‌کند.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه كارگاه‌های آموزشی مختلفی در حاشیه همایش‌ها از سوی موسسات٬ انجمن‌ها و شركت‌های خصوصی و دولتی برگزار می‌شود که برای مشاهده برنامه این کارگاره‌های آموزشی می‌توانید اینجا و اينجا را کلیک کنید.

در این نمایشگاه چهار روزه که تا شنبه ۹ آبان ادامه دارد معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در دو نوبت صبح و عصر نشست‌های خبری برگزار می‌کنند.

پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته با تغییر رویکرد از فعالیت محوری به کارآمد محوری برای شهروندان همسو با سیاست‌های جدید دولت تدبیر و امید و وزارت راه و شهرسازی و سیاست های کلان برنامه ششم توسعه برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه علاوه بر حضور تمام سازمانها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در بخش مختلف حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، ۱۱۶ شرکت‌کننده در قالب نهادهای دولتی، انجمن‌های بخش خصوصی، نشریه‌های تخصصی، شرکت‌های مهندسی و ارادات کل راه و شهرسازی برخی از استان‌ها حضور دارند./

نظر شما