شناسهٔ خبر: 13688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

غلامرضا کاتب پس از دیدار با معاون وزیر راه مطرح کرد؛

تلاش سازمان راهداری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جاده‌ای گرمسار / بررسی مشکلات راهی استان

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از تلاش رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جاده‌ای حوزه انتخابیه خود خبر داد.

غلامرضا کاتب در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص جزییات بیشتر سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به استان سمنان گفت: در جلسه ای که با معاون وزیر راه داشتیم پس از بررسی مشکلات راهی استان، درباره هر چه زودتر تمام‌شدن پروژه‌های جاده‌‌ای گرمسار، قول مساعد داد.

وی در خصوص مشکلات جاده‌های حوزه انتخابیه خود که با داود کشاورزیان درمیان گذاشته‌ است، گفت: تعریض و ۳ بانده کردن جاده اصلی شریف‌آباد - ایوان‌کی - گرمسار، تأمین روشنایی جاده گرمسار - قم تا پل ورودی گرمسار، تعریض محور گرمسار - آرادان، میدان ورودی و تقاطع غیرهمکف ورودی آرادان و اصلاح نقاط حادثه خیز در محدوده آرادان مواردی بود که در دیدار با رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور در میان گذاشته شد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که تمامی موارد ذکر شده جزو پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راهداری استان سمنان است ادامه داد: عمده مشکلات در تکمیل این پروژه‌ها تخصیص اعتبار است که امیدواریم با تلاش مسئولان وزارت راه وشهرسازی همچون همیشه شاهد رفع مشکلات باشیم.

داود کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور اوایل هفته جاری در سفر یک روزه به استان سمنان ضمن دیدار با مسئولان استانی از پروژه‌های نیمه تمام و در دست احداث این استان دیدن کرد و درجریان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت./

نظر شما