شناسهٔ خبر: 13696 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عبدالله بهادري خبر داد:

بهره‌برداری از شش پروژه عمرانی در کرمانشاه

عبد اله بهادری مدير كل اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه از پایان عملیات ساخت ۶ پروژه عمرانی در حوزه فني و اجرايي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه ،عبد ا... بهادري گفت: با پیگیری های دفتر مقام معظم رهبری و تخصیص به موقع و صددرصدی اعتبارات مصوب سفر رهبری به استان، اداره کل راه و شهرسازی در حوزه فنی اجرایی عملیات احداث ۶ پروژه عمرانی شامل ۳ مرکز امدادی هلال احمر در سه شهرستان کرمانشاه، کنگاور و سنقر و احداث و تجهیز دهکده مهارتهای فنی و حرفه ای در سنقر، یک مرکز بهداشت و درمان در شهرک دولت آباد کرمانشاه، همچنین پروژه زیر ساخت بازار چه سومار را به بهره برداري رساند.

بهادري در ادامه به پروژه احداث و تجهیز دهکده مهارتهای فنی و حرفه ای شهرستان هرسین هم اشاره کرد و افزود: در یک ماه آینده این مرکز هم به کارفرما تحویل داده می شود.

وي گفت: در بعضی از پروژه ها با اینکه مبالغ هزینه شده بيشتر از مقدار مصوب بود، اما با حمایت های همه جانبه بیت رهبری در تخصیص مضاعف اعتبار، وقفه ای در کار پیش نیامد.

 مديركل اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر از تلاش همه همکاران دست اندر کار هزینه نهایی این پروژه ها را بيش از ۱۲ ميليارد و هشتصد ميليون تومان اعلام کرد.

عملیات اجرایی این طرح ها از سال ۹۲ شروع شده بود.

نظر شما