شناسهٔ خبر: 13724 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

میریان در نشست خبری نمایشگاه راه‌ و شهرسازی و صنایع وابسته خبرداد:

استقبال سرمایه‌گذاران برای ایجاد نسل نوی شهرهای جدید / سرمایه‌گذاری ۱۰هزار میلیارد تومانی برای ایجاد ۱۳ شهر جدید

میریان عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: سرمایه‌گذاران برای ایجاد نسل نوی شهرهای جدید استقبال قابل توجهی داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمود میریان در نشست خبری پنجمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته گفت: در برنامه‌های توسعه‌ای شهرهای جدید، ایجاد نسل نوی این شهرها را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به ایجاد ۱۳ شهر جدید تحت عنوان نسل نوی شهرهای جدید افزود: این شهرها در نقاط مختلف کشور هستند که شامل شهرهای کوش، سیراف، پارس، طیس، هورا، شهرک طوسان، خوارزمی، تابناک، ایوانکی، پرنیان و لارستان می‌شوند و بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ایجاد این شهرها تعریف شده است.

میریان با اشاره به برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی شد که آنها استقبال قابل توجهی از این فرصت‌ها داشتند.

وی ادامه داد: جلسات کارشناسی در شرکت عمران شهرهای جدید برای سرمایه‌گذاری در این شهرها توسط کمیته‌ای در حال انجام است که امیدواریم با سرمایه‌هایی که وارد می‌شوند بتوانیم نسل نوی شهرهای جدید را ایجاد کنیم./

نظر شما