شناسهٔ خبر: 13737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات بارش شدید باران در استان کرمانشاه / بارش شدید باران محور حمیل به ایلام را مسدود کرد

مسدود شدن محور توسكستان - علی آباد كتول بر اثر سیلاب مدیر راهداری راه و شهرسازی استان کرمانشاه از مسدود شدن محور حمیل به ایلام در محدوده تونلهای ۱ و ۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، سید زاهدین چشمه خاور گفت: با توجه به بارش شدید باران طی ۴۸ ساعته گذشته در تمام مناطق استان ، در صبح روز پنجشنبه ساعت ۶ صبح محور حمیل به ایلام به دلیل ریزش کوه و بارش شدید باران مسدود و مدیریت راهها به ناچار محور اسلام آباد به قلاجه را جاگزین کرده است.

وی با بیان اینکه به دلیل حفظ ایمنی کابران جاده ای فعلا مسیر مذکور مسدود است و علی رغم بارش شدید باران راهداران در حال بازگشایی مسیر می باشند گفت: هم اکنون ۵۶ اکیپ راهداری با استقرار مناسب در راههای استان آماده خدمت در تمام محورهای استان می باشند.

مهندس چشمه خاور ادامه داد: غیر از محور مذکور و در محورهای حمیل به پلدختر محدوده گردنه شاهبداغ و در برخی از مناطق اورامانات که ریزش کوه به دلیل بارش شدید باران ،سایر محورهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

وی در پایان از همه رانندگان خواست ضمن اطلاع از صحت سلامت خودروی خود به دلیل لغزندگی شدید در محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه در مسیرها تردد نمایند.

طبق پیش بینی سازمان هوا شناسی بارش باران تا عصر روز شنبه ادامه خواهد داشت.

نظر شما