شناسهٔ خبر: 13820 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبرداد:

تلاش راهداران و بازگشایی راه ۶ روستا در الموت و امدادرسانی در کوهین قزوین

بازگشایی راه روستایی راه دسترسی ۶ روستا در منطقه الموت که به علت بارش شدید، جاری شدن سیل و ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهدارن بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، لطفی گفت: راه دسترسی روستاهای سفیدآب، یارود، گرمک، عباسک، کلایه و کلیمن در الموت غربی که به علت بارش شدید، جاری شدن سیل و ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهدارن و حضور ماشین آلات راهداری بازگشایی شد.

وی افزود: با توجه به بارش روزهای گذشته هم اکنون شاهد کندی تردد و آب گرفتگی در برخی محورهای منطقه الموت شرقی خصوصا حد فاصل دوراهی گازرخان تا روستای گرمارود هستیم که همکاران ما به همراه دو دستگاه لودر و یک دستگاه گردیدر با حضور موثر در این محورها آماده انجام اقدامات مورد نیاز هستند.

رییس اداره راه و شهرسازی الموت با اشاره ادامه بارش ها و احتمال ریزش برف در ارتفاعات تاکید کرد: از مردم عزیز درخواست می کنیم که از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت نیاز به تردد در مسیرهای کوهستانی حتما از کامل بودن امکانات زمستانی وسیله نقلیه ی خود اطینان حاصل کنند.

همچنین رییس اداره راه و شهرسازی کوهین نیز از امداد رسانی گسترده توسط راهداران طی روزهای اخیر خبر داد و افزود: بارش‌های این چند روزه باعث جمع شدگی آب در زیرگذرهای آقابابا و جمجرد گردیده بود که با حضور به موقع تجهیزات راهداری و به طور همزمان پمپاژ شدند.

آزاد ادامه داد: کاهش دید و باران شدید باعث بروز تصادف یا برخی مشکلات برای مسافران در طول مسیرها شده که پرسنل راه و شهرسازی به همراه تجهیزات و ماشین آلات راهداری با گشت مداوم در مسیرها مشغول عمل امداد رسانی و رفع مشکلات احتمالی هستند./

نظر شما