شناسهٔ خبر: 13862 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار گیلان از ناوگان راهداری استان

بازدید استاندار گیلان از ناوگان راهداری محمد علی نجفی استاندار گیلان ساعاتی پیش از ماشین آلات راهداری استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان به منظور آگاهی از وضعیت ناوگان راهداری استان محمد علی نجفی استاندار گیلان ساعاتی پیش از ماشین آلات سنگین راهداری بازدید کرد.

استاندارگیلان در این بازدید با اشاره به گستردگی فعالیتهای راه وشهرسازی گفت: عظمت فعالیتهای راه و شهرسازی چه در گذشته و در حال حاضر از نظر گستره خدمات در مواقع بحران و تخصصی بودن فعالیتها بسیار حائز اهمیت است و نیروهای راه و شهرسازی جزء بهترین نیروهایی هستند که در مواقع بحرانی خاطرات خوبی از آنها در کشور و استان برجای مانده است.

وی افزود: با صداقت و درستی که در تشکیلات راه و شهرسازی سراغ داریم، امیدوارم زمستان ۹۴ را با همت و تلاش جهادگران راه و شهرسازی با موفقیت سپری نماییم.

نجفی با بیان اینکه دولت محترم بر حسب وظیفه به بخشها و نهادهای خدمات رسان کمک خواهد کرد افزود: اگرهم کمکی موثر واقع نشود، مجموعه راه و شهرسازی با اندیشه و فکرکارگشا، حضور و همتی جهادی شرایط مساعدی را در زمستان امسال بدون کمترین آسیب برای شهروندان گیلانی و مسافران فراهم می کنند.

خاوری نیز با اشاره به شروع بارش های زود هنگام در استان، از استقرار ۴۱ اکیپ راهداری در محورهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: این اکیپها با ۴۸۱ نفر نیروی راهدار و با استفاده از ۲۶۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین در ۱۶راهدارخانه ثابت و  ۹راهدارخانه سیار مستقر شدند و مسئولیت نگهداری بیش از ۱۰۷۷۰ کیلومتر راه را بر عهده دارند.

وی افزود: تمهيدات لازم براي راهداري زمستاني در طول راههاي حوزه استحفاظي گيلان صورت گرفته است و پایگاههای راهداری و راهدارخانه‌ها در طول راه‌های استان در حد امکانات موجود تجهیز شده‌اند تا در فصل زمستان به مسافران جاده‌ای خدمات و سرویس دهی مناسب ارائه شود و برای اجرای هرچه بهتر عملیات زمستانی، ذخیره سازی نمک و ماسه، تأمین سوخت، تعمیر و تجهیز ماشین آلات راهداری زمستانی، تأمین و آموزش نیروی انسانی را در دستور کار قرار داده ایم. 

نظر شما