شناسهٔ خبر: 13894 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی البرز خبر داد؛

آماده‌باش ۲۲ اکیپ راهداری در محورهای استان البرز / بیش از چهار نوبت نمک‌پاشی در محورهای کوهستانی

برف استان قم مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز با توجه به نابسامانی وضعیت جوی در محورهای کشور از آمادگی ۲۲ اکیپ راهداری در استان خبر داد و گفت: تا کنون بیش از چهار نوبت از محورهای کوهستانی استان نمک‌پاشی شده است.

عباس صفری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص اقدامات راهداری در این استان بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ اکیپ با ظرفیت ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۲۵۰ نیرو به صورت شبانه‌روزی در سطح محورهای استان در حال فعالیت هستند.

صفری با بیان اینکه تاکنون بیش از چهار نوبت نمک‌پاشی از سوی عوامل راهداری در استان انجام گرفته است افزود: با وجود بارش پراکنده باران در مسیرهای آزادراهی و برف در محورهای کوهستانی خوشبختانه تا کنون از عبور و مرور ایمنی برخوردار بوده‌ایم.

وی در ادامه تأکید کرد: به لطف اعتبارات ملی که در اختیار اداره‌کل استان قرار گرفت دستگاه‌ها و همچنین شن و نمک کافی برای محورها فراهم شده است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی البرز همچنین اعلام کرد تردد از محورهای کوهستانی استان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نخواهد بود.

بارش برف پاييزي سطح شهرستان طالقان را سفيد پوش كرد

رضا رمضاني سرپرست اداره راه و شهرسازي طالقان همچنین در خبری دیگر گفت:با توجه به ورود سامانه بارشي از هفته گذشته به كشور و نيز احتمال ادامه اين روند، اكيپ راهداري شهرستان با تمامی امكانات و ماشين‌آلات لازم در آماده‌باش كامل بسر مي‌برند و برای انجام وظيفه نسبت به گشت‌زني در محورهاي برفگير شهرستان اقدام کرده‌اند.

رمضاني از همه رانندگان و همشهريان عزيز خواست به دليل وجود تغييرات جوي و امكان ادامه روند بارش‌ها در شهرستان، شايسته است باحفظ ملاحظات كامل ايمني، تردد کنند./

نظر شما