شناسهٔ خبر: 13951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اقدامات پیشگیرانه راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

کمترین خسارات بارش کم‌سابقه باران در قصرشیرین

مسدود شدن محور توسكستان - علی آباد كتول بر اثر سیلاب رييس اداره راه و شهرسازي قصرشيرين در استان کرمانشاه از کمترین خسارات ممکن با پیش بینی اداره راه و شهرسازی شهرستان و تشکیل کمیته بحران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، غلامحسین مرادی گفت: بارش کم سابقه باران در روزهای اخیر با پیش بینی اداره راه و شهرسازی شهرستان و تشکیل کمیته بحران در این شهرستان کمترین خسارات ممکن در این شهرستان را داشت.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه پس از اعلام سامانه ۱۴۱ پیش بینی هواشناسی و مدیریت راه های استان تجزیه و تحلیلی بر روی این پیام داشتیم گفت: با تاکید عبداله بهادری مدیرکل استان در خصوص اقدامات پیشگیرانه و مدیریت بحران به شهرستانها، پس از دریافت خبر در اداره راه و شهرسازی شهرستان آماده باش کامل اعلام شد.
غلامحسین مرادی افزود: با هماهنگی فرمانداری شهرستان قصرشیرین، شهرداری، هلال احمر و امور عشایری تمهیدات لازم مديريتي در بخشهاي مختلف دیده شد.

وی گفت: با پیش بینی پدیده رودخانه جوی از طریق ژئوکیماتولوژی که در بیست سال گذشت بی سابقه بود، مدیریت شهری اقدام به پاکسازی جوی های آب، رودخانه‌ها و بهسازی پلهای سطح شهر کرد و خوشبختانه مشکلی در سطح شهر و براي خانه هاي شهروندان پیش نیامد.
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قصرشیرین تاکید کرد: امور عشایری شهرستان نیز با اطلاع رسانی به عشایر حاشیه رودخانه ها و عشایر در حال کوچ از هرگونه اتفاق ناگواری برای این جامعه مولد جلوگیری کرد.
وی از استقرار اکیپ های راهداری شهرستان در روزهای بارندگی خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده در طول راه‌ها خوشبختانه آسیب جدی به زیرساختها وارد نشده است.

مرادی تاکید کرد: عملیات ترمیم و بهسازی راه‌ها بویژه در مسیرهای قصرشیرین به سومار و نفت شهر آغاز شده و راهداری شهرستان قصرشیرین آمادگي كامل در روبرو شدن با بارشها و شرايط جوي فصل سرد سال را دارد.

نظر شما