شناسهٔ خبر: 14021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید بر گزارش نقاط حادثه‌خیز جاده‌های هرمزگان و رفع مشکل آن

جلسه هرمزگان مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان رفع نقاط حادثه خیز را مستلزم ارائه گزارش از سوی دست اندرکاران مربوطه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس شرفی در جلسه کمیسیون ایمنی راه و شهرسازی گفت: راه و شهرسازی ایمن سازی محورها به خصوص محورهای پرتردد و حادثه خیز را در دستور کار قرار داده است که در این راستا لازم است گزارش جامعی از این نقاط اعلام و پس از اولویت بندی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام کرد.

وی در عین حال افزود: پلیس راه استان به دلیل ثبت تمامی تصادفات می تواند مرجع خوبی برای گزارش نقاط حادثه خیز باشد تا راه و شهرسازی نسبت به رفع آن اقدامات لازم انجام دهد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: دریافت گزارش جامع و کامل و ارائه راهکار مستلزم حضور دست اندرکاران تمامی مجموعه های زیربط است که در جلسه آتی کمیته بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته می شود.

وی همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه ایمن سازی جاده های هرمزگان اشاره کرد و گفت: در این زمینه اقداماتی از جمله روکش مجدد، خط کشی جاده ها، نصب علائم ایمنی، نصب برج های نوری و... صورت گرفته که طبق گزارش های دریافتی نقش بسزایی در کاهش تصادفات داشته است.

نظر شما