شناسهٔ خبر: 14029 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سعیدی‌کیا در جمع خبرنگاران خبر داد:

مشکل معارضان قطعه یک آزادراه تهران-شمال برطرف شد / امروز شاهد پیشرفت پروژه تا حد بسیار زیادی هستیم

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بازدید از آزادراه تهران- شمال با اعلام این‌‌که مشکل معارضان در این پروژه برطرف شده است گفت: وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان به تعهدات خود درباره این پروژه عمل کردند و به گواه پیمانکاران پروژه هیچ مشکل مالی برای اجرای فعالیت‌ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد سعیدی‌کیا در جریان بازدید امروز (چهارشنبه ۱۳ آبان) معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه از قطعه نخست آزادراه تهران–شمال در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته معاون رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از آزادراه تهران –شمال بازدید داشتند و امروز شاهد پیشرفت پروژه تا حد بسیار زیادی هستیم. 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یادآور شد: قطعه نخست این آزادراه به طول ۳۲ کیلومتر دارای کارگاه‌های مختلفی است و تمامی این کارگاه‌ها فعال هستند.

وی ادامه داد: روسازی این پروژه نیز به طرز مطلوبی در حال اجراست و با توجه به تعامل و عزم موجود این پروژه تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بنیاد مستضعفان درباره معارضان پروژه گفت: مسئله معارضان به طور کلی حل شده است. فقط در انتهای قطعه یک تعدادی معارض باقی مانده که آن هم با تفاهمات صورت گرفته در حال حل شدن است.

وی درباره مشکلات مالی پروژه گفت: دو طرف (وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان) به تعهدات خود عمل کردند و هیچ مشکل مالی به گواه پیمانکاران پروژه وجود ندارد./ 

برچسب‌ها:

نظر شما