شناسهٔ خبر: 14060 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

سخنگوی وزارت کشور خبر داد

اطلاع‌رسانی‌های به موقع در خصوص وقوع سیل در چند استان کشور صورت گرفت / آمادگی برای مقابله با سیل وجود دارد

سيل در ايلام سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه پیش‌بینی‌های دقیق و اطلاع رسانی‌های به موقع در خصوص وقوع سیل در چند استان کشور صورت گرفت، افزود: از زمان آغاز سیل در استان های لرستان و ایلام و سایر استان‌های درگیر، ریاست ستاد مدیریت بحران به همراه معاونانش حاضر شده و آمادگی خوبی برای مقابله با سیل در حد مقدورات وجود دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي حسینعلی امیری در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به سیل اخیر رخ داده در برخی از استان های کشور،گفت: با توجه به همکاری خوب دستگاه‌های مسئول در رابطه با مدیریت بحران، خدمات خوبی به مناطق درگیر ارایه شد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های دقیق و اطلاع رسانی‌های به موقع درخصوص وقوع سیل درچند استان کشور صورت گرفت،افزود: اطلاع رسانی‌ها،هماهنگی ها و آمادگی های قبلی منجر به کاهش چشمگیر خسارت‌های ناشی از سیل در استان های درگیر با آن شده است.

امیری با تاکید براینکه از زمان آغاز سیل دراستان های لرستان و ایلام و سایر استان‌های درگیر ریاست ستاد مدیریت بحران به همراه معاونانش حاضر شده اند،تصریح کرد: آمادگی خوبی برای مقابله با سیل در حد مقدورات وجود دارد.

سخنگوی وزارت کشور همچنین از بررسی گزارش سیل رخ داده در برخی از استان های کشور خبر داد و گفت: برآورد خسارت سیل و همچنین تامین آن در حد ممکن صورت خواهد گرفت.

نظر شما