شناسهٔ خبر: 14092 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات روکش آسفالت کمربندی عجب‌شیر – بناب در آذربایجان شرقی

عملیات روکش آسفالت راههای روستایی اقلید رئیس اداره راه و شهرسازی عجب‌شیر از انجام عملیات آسفالت در کمربندی عجب‌شیر – بناب واقع در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ،رضا سالاری‌فر در این خصوص بیان کرد: قسمت رفت کمربندی عجب‌شیر به بناب به طول دو کیلومتر در دو لایه آسفالت شده و زیر ترافیک قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با مشارکت شهرداری و اداره‌کل اجرا شده که شامل عملیات تعریض پل‌ها و زیرسازی به ارتفاع حدود ۱/۵ متر و به عرض حدوداً ۱۰ متر و همچنین شن‌ریزی و اجرای آسفالت در دو لایه در مورخه ۱۳ آبان به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی عجب‌شیر گفت: با هدف اجرای این پروژه از سوی اداره راه و شهرسازی و شهرداری مبلغ حدود ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

تجدید روکش آسفالت محور صوفیان-شبستر

مرتضی محمدمصری رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر نیز در خبری دیگر از انجام عملیات آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت در چهار کیلومتر از محور صوفیان - شبستر خبر داد و گفت: با توجه به تردد زیاد ماشین‌آلات سنگین حمل مصالح از جمله شن و ماسه ،آسفالت این محور زودتر از موعد مستهلک شده و نیاز به روکش آسفالت داشت که این اقدام نیز به پایان رسید.

وی افزود: پس از انجام عملیات آسفالت‌تراشی،روکش آسفالت به طول چهار کیلومتر در این محور با هماهنگی مدیریت راهداری و ازسوی پیمانکارمربوطه به پایان رسید.

رئیس اداره راه وشهرسازی شبستر تأکید کرد: برنامه این اداره برای روکش آسفالت دراین محور درسال آتی نیز ادامه دارد و ۸ کیلومتر دیگر تجدید روکش می‌شود./

نظر شما