شناسهٔ خبر: 14093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعریض نقطه پر خطر پیچ ملک خطابی در کرمانشاه

حذف نقاط حادثه خيز در محور خوزستان حوزه شهرستان كيار رییس اداره راه و شهرسازی شهرسازی شهرستان اسلام آباد غرب از ادامه عملیات تعریض نقطه پر خطر پیچ ملک خطابی در۲۵ کیلومتری اسلام آباد غرب در محور راه روستایی شیان به کمره خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه وشهرسازی استان کرمانشاه فریدون زارعی‌پور در این‌باره گفت: تردد در این پیچ با توجه به موقعیت آن در محور راه روستایی شیان به کمره تصادفات فوتی و جرحی را به دنبال داشته است.

زارعی‌پور گفت: از آغاز سال جاری با اجرایی شدن عملیات‌های حذف نقاط پر حادثه در محورهای استان و با توجه به دستور مستقیم مدیر‌کل این اداره، تعریض پیچ ملک خطابی در دستور کار  اداره قرار گرفت.

وی در خصوص اجرای عملیات اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن سه پیچ خطرناک افقی داخل هم و وجود یک آثار باستانی قدیمی در این نقطه با هماهنگی میراث فرهنگی اقدام به رفع این نقطه با انجام  عملیات شانه‌سازی و تعریض با خاکبرداری و خاکریزی با حجم سه هزار متر مکعب و همچنین ۴۰۰ متراحداث جاده جدید با انجام یک لایه راکسیل و یک لایه ساب بیس انجام شده که انجام این عملیات باعث باز شدن شعاع دید راننده از ۳۰ متر به ۲۰۰ متر شده است.

وی گفت:  این عملیات به صورت امانی ، با  پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در حال انجام است که پیش بینی می‌شود در صورت مساعد بودن هوا و تخصیص اعتبار به موقع تا اواخر آذر ماه سال جاری به پایان برسد./

نظر شما