شناسهٔ خبر: 14143 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

وزارت راه، متخلفان ساختمانی منطقه ۲۲ را دادگاهی می‌کند

پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت و ساز در منطقه ۲۲ با طرح تفضیلی مطالبقت ندارد،‌ گفت: ساختمانی که اسکلت ۲۰ طبقه آن احداث شده و به مرحله اجرا رسیده است را نمی توان تخریب کرد اما می توانیم کسی را که مجوز این تعداد واحد مسکونی برای این منطقه را صادر کرده است را بازخواست و دادگاهی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایلنا پیروز حناچی،‌ معاون معماری و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه کسانی که مرتکب تخلف ساختمانی در منطقه ۲۲ شده اند را دادگاهی می کنیم،‌ اظهار کرد:‌ یکی از بحث های وزارت راه و شهرسازی با شهرداری تهران هم افزایش بارگذاری در منطقه ۲۲ است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی براین باور است که ساخت و ساز در این منطقه با طرح تفصیلی مطابقت ندارد و هیچ مجوزی برای این میزان از بارگزاری صادر نشده است و قطعا در این منطقه تخلف صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به طور قطع وزارت راه و شهرسازی کسانی که این مجوزها را صادر کرده اند را پیگیری حقوقی و قضایی خواهد کرد و این افراد باید جوابگوی این تخلف ها باشند، ادامه داد: اتفاقی در منطقه ۲۲ تهران روی داده و تخلف صدور پروانه برای این حجم از ساخت و ساز محرز است. 

معاون معماری و شهرسازی در پاسخ به این سوال که احتمال تخریب سازه های غیر مجاز منطقه ۲۲ وجود دارد، گفت:‌  ساختمانی که اسکلت ۲۰ طبقه آن احداث شده و به مرحله اجرا رسیده است را نمی توان تخریب کرد اما می توانیم کسی را که مجوز این تعداد واحد مسکونی برای این منطقه را صادر کرده است را بازخواست و دادگاهی کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما