شناسهٔ خبر: 14169 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش تگرگ و تخریب راه تازه‌آباد به شیخ صله در استان کرمانشاه

سیل کرمانشاه مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد: بارش تگرگ و جاری شدن مواد آبرفتی ۳ کیلومتر از راه تازه آباد به بازارچه مرزی شیخ صله در ثلاث باباجانی را تخریب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه ،سید زاهدین چشمه خاور گفت:  موج دوم بارش در ۴۸ ساعت گذشته استان کرمانشاه را به صورت پراکنده در بر گرفته اما شدت آن عصر دیروز به شکل تگرگ، راه کوهستانی ثلاث باباجانی حد فاصل کیلومتر ۰۰+۱۲ تا ۰۰+۱۴، به سمت شیخ صله تخریب و انسداد مسیر را موجب شد.

چشمه خاور افزود: همزمان با بارش، ۱۰ نیروی راهداری شهرستان ثلاث باباجانی بی وقفه با به کارگیری ۷ دستگاه ماشین آلات این اداره در عملیاتی ۳ ساعته اقدام به باز کردن مسیر مذکور کردند.

وی گفت: در حال حاضر محور باز است اما با توجه به تخریب شانه و بخشی از راه در این محور کوهستانی بهتر است، محور ثلاث، ازگله، شیخ صله را به عنوان مسیر مطمئن جایگزین كرد.

بارش تگرگ، رانش مصالح  آبرفتی با بهمنی از گل و لای تا کنون ۳۰۰ میلیون خسارت به این مسیر وارد کرده و تلف شدن بیش از ۲۰۰ راس دام روستاییان را در پی داشته است.

نظر شما