شناسهٔ خبر: 14189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر باز است

بارش باران شدید مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان این که در اوایل هفته جاری شاهد بارش باران پاییزی در محورهای شمالی و جنوبی استان بوشهر بوده ایم، از باز بودن محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، فرزاد رستمی با بیان این خبر گفت: بارش‌‏‏های اخیر عمدتاً در محورهای شمالی و جنوبی استان، محورهای برازجان – بوشهر – گناوه – دیلم بوده است.

وی افزود: در محورهای استان شاهد بارش باران در این مدت بوده‏‏‌ایم که با همت و تلاش شبانه‎‎روزی راهداران خدوم و زحمت‏‏کش این اداره کل،همه محورها باز و تردد درهمه جاده‌های استان روان گزارش شده است.

رستمی از همه رانندگان خواست که با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند و تا جایی که امکان دارد از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

وی همچنین افزود: کاربران جاده ای قبل از آغاز هرگونه سفربرون شهری با شماره های شبانه روزی ۰۹۱۷۷۷۱۴۴۴۴ وسامانه گویا ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها تماس بگیرند و آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راههای استان را مطلع شوند تا با ضریب ایمنی بیشتری سفر کنند.

این مسئول در پایان نیز به مسافران توصیه کرد که در هنگام سفر از سلامتی خودرویشان مطمئن شوند و تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ را فراموش نکنند./

نظر شما