شناسهٔ خبر: 14206 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه در شیراز انجام می‌شود

اعطای اعتبارنامه‌های نظام‌مهندسی ساختمان به هیات‌مدیره جدید فارس / آ‌غاز ارسال اعتبارنامه‌های نظام‌مهندسی در سراسر استان‌ها

حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اولین اعتبارنامه این دوره از منتخبان نظام مهندسی ساختمان در شیراز به هیئت مدیره جدید آن اعطا خواهد شد.

حامد مظاهریان در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی درباره انتخاب شهر شیراز به عنوان شهری که اولین اعتبارنامه نظام‌مهندسی خود را در دوره‌ جدید دریافت خواهد‌کرد، گفت: از آنجا که شیراز همیشه کانونی مهم در تاریخ نظام‌مهندسی کشور محسوب می‌شود، آغاز صدور و اعطای اولین اعتبار‌نامه‌های نظام‌مهندسی ساختمان از شیراز خواهدبود. 

وی درباره ارسال و صدور این اعتبارنامه‌ها در سایر استان‌ها نیز گفت: کار صدور  اعتبارنامه‌های سایر استان‌ها نیز به پایان رسیده است که به تدریج از فردا ارسال آنها به استان‌ها شروع خواهد‌شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین افزود: در پی برگزاری انتخابات نظام‌مهندسی در مهرماه گذشته و انجام پروسه رسیدگی به شکایات و بررسی برخی از اعتراضات وارده به نحوه برگزاری انتخابات و نتایج آن در استان‌ها‌ی سراسر کشور و با توجه به اینکه براساس قانون، شورای نظارت بر انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان منحصرا مسئولیت تایید و یا ابطال انتخابات را دارد؛ فرایند رسیدگی به‌ پروسه انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان به تازگی به پایان‌ رسید و اعتبارنامه‌ها هم صادر شد که از فردا به همه استان‌ها ارسال خواهد‌شد.

مظاهریان  همچنین گفت: در استان ها نیز این اعتبارنامه‌ها طی مراسمی با حضور بالاترین مقامات استان به شرکت‌کنندگان و منتخبین هیات‌مدیره اعطا می‌شود. این اعتبارنامه‌ها با احتساب ۷ رشته نظام مهندسی برای هیات مدیره های جدید صادر و در شکل وزینی خطاطی و طراحی شده‌است.

برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان، مهرماه امسال همزمان در سراسر کشور انجام شد که در پی آن ۳۶۷ نفر در ۷ رشته مهندسی به عنوان هیئت‌مدیره آن انتخاب شدند./

نظر شما