شناسهٔ خبر: 14284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل جلسه شورای راهداری اداره کل راه و شهرسازي استان بوشهر

جلسه راهداری بوشهر جلسه شورای راهداری با حضور مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر و مديريت راهداري اداره كل و مديريت حراست، رؤسای ستادي و ادارات شهرستانهای تابعه در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازي استان بوشهر جلسه شورای راهداری با حضور مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر و مديريت راهداري اداره‌كل و مديريت حراست، رؤسای ستادي و ادارات شهرستانهای تابعه در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد. در این جلسه به بررسی عملیات مورد نیاز راهداری در محورهای استان به منظور خدمات به كاربران جاده‌اي در فصل پاييز و شروع بارندگي‌ها پرداخته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بر بحث بازدید تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی و تعمیر و شستشو آن‌ها، بازدید پل‌ها، حفاظ پل‌ها، شانه سازی مسیر‌ها، لکه گیری جاده‌ها، حمل و پاکسازی نخاله ورودی و خروجی شهر‌ها، ریزش برداری، پاکسازی تونل‌ها و ترمیم روشنایی آن‌ها و نصب چراغ راهنما در تقاطع‌های پرخطر تاکید کرد.

فرزاد رستمي به رؤسای ادارات شهرستانهای تابعه گفت: اعتقاد و باور بنده بر مدیریت مشارکتی است که با هم با وحدت و دوستی برای انجام مأموریت اداره‌كل و بهبود آن همکاری و سعی و تلاش کنیم.

رستمي به رؤسای شهرستانهای تابعه سفارش کرد طی بازدیدی در آینده از نحوه کار راهداری و راهسازی از قبیل: لکه‌گیری و آسفالت راه‌ها، نظافت جاده‌ها، شستشو و نصب علائم، رنگ آمیزی تابلوها، خط کشی و سایر عوامل راهداری نیز ارزیابی و بازرسی کند.

عبدالكريم اخترشناس مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی، ضمن تأکید به انجام امورات راهداری از رؤسای ادارات شهرستانهای تابعه خواست تا نظرات، پیشنهادات و موانع و مشکلات خود را جهت بررسی، ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: انجام عملیات راهداری از جمله رنگ آمیزی، نصب گاردریل و نصب علائم نیز در حوزه استحفاظی این اداره‌کل صورت خواهد گرفت.

در پايان اين جلسه از زيارتي رئيس اسبق اداره راه و شهرسازي شهرستان دشتستان با دادن لوح سپاس به خاطر زحماتي كه در دوران تصدي گري داشته‌اند قدرداني به عمل آمد.

نظر شما