شناسهٔ خبر: 14292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری هفته یادمان قربانیان سوانح رانندگی در خراسان شمالی

علی‌اصغر بدیعی مقدم مديركل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری هفته یادمان قربانیان سواح رانندگی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بديعي مقدم، هدف از برگزاری این هفته را ارتقای فرهنگ فردی ترافیکی و کاهش حوادث رانندگی برشمرد.

وی افزود: به منظور هر چه موثرتر برگزار شدن این یادمان در هفتمین جلسه کمیسیون مدیریت راه‌های استان تصمیمات لازم اتخاذ شد و به دستگاههای اجرایی متولی ابلاغ شد.

بديعي مقدم گفت: برای امسال کارگروه امور اجتماعی، آموزش و فرهنگ کمیسیون ایمنی راههای کشور شعار ' همه باهم برای تصادف کمتر، خانواده ای شادتر' را انتخاب کرده که امید است بتواند تاثیر به سزایی برای فرهنگ‌سازی شهروندان داشته باشد.

وی عناوین این هفته را شامل عابرین پیاده، قربانیان سوانح رانندگی، کودکان، دانش آموزان، سالمندان، افراد کم توان، موتورسیکلت سواران، رانندگان و خانواده ذکر کرد و گفت: در هر روز برنامه‌های ویژه‌ای از جانب متولیان و دستگاههای اجرایی برگزار می‌شود.

مديركل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در همین رابطه بنا به دستور استانداری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در شهرستان‌های استان باید با محوریت فرمانداری مشابه برنامه‌های مرکز استان در شهرستان‌های تابعه نیز برگزار کنند.

نظر شما