شناسهٔ خبر: 14296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تلاش راهداران براي بازسازي و ايمن‌سازي محورهاي آسيب‌ديده از سيل در ايلام

راهسازی تلاش راهداران راه و شهرسازي ملكشاهي استان ایلام براي بازسازي و ايمن‌سازی جاده‌هاي آسيب ديده از سيل ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام بر اثر سيل اخير در شهرستان ملكشاهي آسيبهاي فراواني به زيرساختهاي بخش راه وارد شده است و اداره راه و شهرسازي شهرستان ملكشاهي در تلاش براي بازسازي و ايمن‌سازي محورهاي ارتباطي اين شهرستان است.

علیرضا مرامی رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ملكشاهي در اين خصوص گفت: بر اثر بارش شديد باران و جاري شدن سيل در شهرستان ملكشاهي خسارات فراواني به زيرساختهاي بخش راه و ابنيه فني اين شهرستان وارد شده است و راهداران اين شهرستان از زمان آغاز سيل تا كنون در تلاش بي وقفه و شبانه روزي براي بازسازي و ايمن‌سازي محورهاي ارتباطي هستند.

وی افزود: بر اثر سيل اخير محور ملكشاهي – ايلام،  ملكشاهي – ميمه،  ملكشاهي – مهران و راههاي روستايي  آسيب ديده كه با تلاش راهداران اين شهرستان ارتباط اين محورها در كمترين زمان برقرار شد و راهداران اقدام به امدادرساني به عشاير منطقه و نجات سر نشينان ۳ اتومبيل نموده و عمليات بازسازي و ايمن‌سازي نيز با تلاش شبانه‌روزي در حال انجام است.

مرامي با اشاره به خسارت ۵۰ ميليارد ريالي به زيرساختهاي بخش راه شهرستان ملكشاهي افزود: يك كيلومتر از جاده ايلام- ملكشاهي تخريب شده و ۵۰ دستگاه پل كاملا" مسدود و به ۵۰ دستگاه پل ديگر آسيب رسيده است.

نظر شما