شناسهٔ خبر: 14387 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بازديد رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی از مرکز مدیریت‌ راه‌ها؛

وارت‌دی‌وریس: مشابه سامانه‌ مرکز مدیریت راه‌های ايران نديدم / تنوع اطلاع‌رسانی سامانه جامع ۱۴۱ بسيار جالب است

بازدید رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی از مرکز مدیریت راه‌های کشور رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی که به همراه استاد ارتباطات دانشگاه بارسلونا و میلان از مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد گفت: تقریبا در هیچ جای دنیا سامانه‌ای به این میزان متمرکز در امور اطلاع‌رسانی به شهروندان در حوزه ترافیک مشاهده نکرده بودم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وارت‌دی‌وریس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و انریک اوردیکس استاد ارتباطات دانشگاه بارسلونا اسپانیا و دانشگاه میلان ایتالیا امروز شنبه ۲۳ آبان با حضور در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جریان عملکرد سامانه جامع ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور قرار گرفتند. این سامانه با هدف دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات راه‌اندازی شده است.

در این بازدید عملکرد سامانه‌های تلفن گویا، وب سایت، سامانه پیامکی، سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات و اپلیکشین ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور معرفی شد.

وارت‌دی‌وریس گفت: تقریبا در هیچ جای دنیا سامانه‌ای به این میزان متمرکز در امور اطلاع‌رسانی به شهروندان در حوزه ترافیک مشاهده نکرده بودم. موضوعی که در این سامانه برای من جلب توجه کرد روش‌های متنوع و متعدد اطلاع رسانی از طریق تلفن گویا، وب سایت و پیامک بود.

سامانه جامع ۱۴۱ از طریق تلفن، وب سایت و پیامک با هدف قانون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات از ۲۵ اسفند ۹۲ توسط وزارت راه و شهرسازی راه اندازی شد. در زمان آغاز به کار، این سامانه از طریق شماره ۱۴۱ تنها برای شهروندان استان تهران قابل دسترس بود که از ابتدای تابستان ۹۴ برای کل کشور قابل دسترس است. البته پیش از این سایر استان‌ها از طریق شماره ۸۸۹۲۵۲۵۲ می‌توانستند با این سامانه تماس حاصل کنند و از آخرین وضعیت کنترل وضعیت راه‌ها مطلع شوند./

نظر شما